2777
2789

اره زیباس

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کارن قشنگتره 

عاشقانه ای برای دخترم!😊❤ ‌‌‌‌‌‌‌‌.                                               در سنت من آزادی معنای دیگری دارد.پس تو آزادی!آزاد در اندیشه...آزاد در بیان احساسات...و آزاد از تمام زنجیرهای پوسیده ای که سالهاست گلوی دختران را خفه کرده است!                        تو آزادی برای نشاندن پررنگترین لبخندهای دنیا برروی لبانت!      تو آزادی برای شکستن تمام سدهایی که راه موفقیت تورا میبندن! اما....اما فراموش نکن!همین لبخندهای دلبرانه ات که هوش از سر مادرانه ام می برد،حرمت دارد...!آن را روانه هر که از راه رسید نکن !دنیا را زیبا ببین اما حواست باشدگاهی گرگها هم لباس میش به تن دارند! خوب حواست باشد که احساساتت به تاراج نرود!دخترم،زیبایی تو حرمت دارد. تپش های قلبت را کنترل کن که با هر تعریف از زیبایی تو تندتر نتپد و خون را در گونه های تو نپاشد!دخترم باز هم تو آزادی! اما در سنت من آزادی برای تو نجابت،موفقیت،و اعتماد به نفس واقعی می سازد،مراقب باش که به غرور و عزت نفس تو خدشه ای وارد نشود! آزاد باش اما لطفا به سنت من! آزادی را در بی بند و باری و عقاید روشنفکرانه این روزها اشتباه نگیر،تو آزادی و اینها فقط حرفهای عاشقانه ی یک مادر نگران است.                                                                          همین❤

من خوشم نمیاد انگار بگی آره 

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز