2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خاله م بود ولی زایمانش سزارین بود چون رحمش کوچیک بود  بستگی داره

حالا دوستم رحمش دو شاخ بود بچش ۳۳هقته دنیا اومد میگه چون خیلییی قد بلند بوده دکتر گفته مااشالله درشته جاش نشده زود اومد!!!!

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن

مادرم 3 تا بعدا که فیبروم گرفت فهمید

🖤🖤چه تهران چه غزه قاتل یکیست #ایران تسلیت🖤🖤🔯 فرق تفکر صهیونیستی با آپارتاید:👤 آپارتاید سیاه‌پوستان را انسان می‌دانست ولی نژاد سفید خود را برتر از سیاهان قلمداد می‌کرد.🔯 صهیونیسم کل غیریهودیان را انسان نمی‌داند بلکه حیوانات ناطق و انسان‌نما می‌داند که خدا آنها را در کنار چهارپایان برای خدمت به یهودیان خلق کرده است.🐎 در کتاب تلمود کتاب شریعت صهیونیست‌ها نطفه غیر یهودیان مثل نطفه اسب است و خانه‌هایشان حکم طویله را دارد.👥در زمانی که پیامبری که منتظرشان هستند ظهور کند هر یهودی ۲۸۰۰ برده (حیوانات ناطق) خواهد داشت.
حالا دوستم رحمش دو شاخ بود بچش ۳۳هقته دنیا اومد میگه چون خیلییی قد بلند بوده دکتر گفته مااشالله درشت ...

ن بچه ی خاله م ۲۸۰۰ بود اومدنی 

ولی رحم دوشاخ کلا زود به دنیا میان بچه هاشون چون جا نیس

ن بچه ی خاله م ۲۸۰۰ بود اومدنی  ولی رحم دوشاخ کلا زود به دنیا میان بچه هاشون چون جا نیس

آره عزیزم میدونم کلا خیلی دروغ میگه وگرنه بچه ۳۳هفته مگه چقدره فیل ک نیست

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
وای خدا رحم کنه

عزیزم بستگی ب اون شاخش داره مال من خیلی بزرگ نبود ولی خونریزی داشتم تا 4 ماهگی و احتمال سقطم زیاد بود استراحت مطلق بودم و پسرمم حسابی تپلی مپلی دنیا اومداا

عزیزم بستگی ب اون شاخش داره مال من خیلی بزرگ نبود ولی خونریزی داشتم تا 4 ماهگی و احتمال سقطم زیاد بو ...

من الان شیش ماهمه با وجود رحم دوشاخ هم مشهد رفتم هم شمال خیلیم جنب و جوش دارم ولی از زایمان زود رس میترسم

من الان شیش ماهمه با وجود رحم دوشاخ هم مشهد رفتم هم شمال خیلیم جنب و جوش دارم ولی از زایمان زود رس م ...

عزیزم من جنب و جوشت رو ک نمیدونم خودت حواست باشع ولی من دو شاخ با کلی هماتوم بودم ولی ب لطف خدا گل پسرم تپل و ب موقع دنیا اومد حتی دیگه رفته بود تو هفته اخر اگه زایمان نمیکردم باید امپول فشار میزدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز