2777
2789
عنوان

چندلحظه بیاین

29 بازدید | 1 پست

بچه هامن عروسی نگرفتم ویه مهمونی مختصر گرفتم رفتم ماه عسل به دلایلی نشد قبلش برم آتلیه چون درگیر کارو بار شدیم حسابی..

حالا میخوام برم..اول خواستم فرمالیته بگیرم کلیم اما اینجا به شدت گرمهههههههههه خوزستانم.واصلا تحمل گرما روبالباسم ندارم..به نظرتون جدا ازعکس ها یه فیلمبردار بیارم که ازدم‌آرایشگاه بگیره ازمون تا آتلیه ویه کلیپ‌کوتاه توخونه خودمون؟برای یادگاری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز