بچه هامن عروسی نگرفتم ویه مهمونی مختصر گرفتم رفتم ماه عسل به دلایلی نشد قبلش برم آتلیه چون درگیر کارو بار شدیم حسابی..
حالا میخوام برم..اول خواستم فرمالیته بگیرم کلیم اما اینجا به شدت گرمهههههههههه خوزستانم.واصلا تحمل گرما روبالباسم ندارم..به نظرتون جدا ازعکس ها یه فیلمبردار بیارم که ازدمآرایشگاه بگیره ازمون تا آتلیه ویه کلیپکوتاه توخونه خودمون؟برای یادگاری