من تو گروه درسیمون با دوتا شماره عضوم
که یه شماره اصلیمه بچه ها منو با اون شماره میشناسن
یکیم همینجوری عضوم که اگه سوالی خواستم بپرسم با شماره اصلیم نباشه
الان با شماره فرعیه به نماینده پیام دادم
گفت
مگه شما خانوم فلانی نیستی 😭😭
از کجا شناخت اخه
حالا قرار شد بهش ایمیل بدم پروژه گروهمونو بفرستم
اگه گفت مگه تو واتساپ الان پیام ندادی چی بگم؟
بگم ن؟
من نبودم یا ضایعس