2777
2789

من خیلی مختصر گرفتم و خیلی راضیم

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هرکی یجوره

خودم اصن دلم نمیخاد عروسی بگیرم

خوشم نمیاد

فقط دلم مزخاد یه لباس سفید ساده بپوشم برم رستوران

فارغ التحصیل رشته کامپیوتر دانشگاه تهران😍 در حال نومزد کردن😘 م 💍 پوریا ❤️ عروس خانوم اینده 👰🏻♀️😁

من اگه باشم نمیگرم با پولش طلا میخرم و میریم سفر

دقیقن

فک کن پولشو بریزی تو شیکم فامیلایی که اول و اخر ایراد میگیرن

پولشو ادم برمیداره میبره ونیز اونجا لباس عروس میپوشه عکس میپیره خیلی خوشششگل ترههههههههه

فارغ التحصیل رشته کامپیوتر دانشگاه تهران😍 در حال نومزد کردن😘 م 💍 پوریا ❤️ عروس خانوم اینده 👰🏻♀️😁

من با اقوام درجه یک گرفتم 

شام رو یه نمونه دادم فقط زرشک پلو مرغ با پذیرایی خوب

ولی واسه خودم چیزایی که دوس داشتم انجام دادم از لباس و ارایشگاه خوب عکسامونم خیلی خوب شد

ولی هزینه تشریفات و میزشام و این چیزا ندادم

برگردم عقب هم انتخابم همینه 

من اگه برگردم عقب تو شرایط اقتصادی عاااالی هم عروسی نمیگیرم

اه اه چیه اخه همش استرس همش اعصاب خوردی همش عجله همش فشار روحی

من دوس داشتم اول برم سر خونه زندگیم بعد چندماه بعد عروسی بگیرم اونم جمع و جور

شُکْرباره= شکرگزار، اهل شکر                            ✨شکر نعمت خوشتر از نعمت بُوَد/ شکرباره کی سوی نقمت رود✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی بنویسم

zrrjb | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز