2777
2789
عنوان

دیشب تایپک زدم

51 بازدید | 0 پست

دیشب تایپک زدم خونریزی دارم و زیر دلم دچار انقباض میشع کل دیشب از درد بیدار بودم امروز بعد از ظهر واس اولین بار رفتم سونو گفت جنین دفع شده اما بقایا داری خیلییی ناراحتم هشت هفته بودم خیلی تلخ خیلی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792