missmaral مدیر استارتر عضویت: 1397/06/15 تعداد پست: 4358 عنوان دیشب تایپک زدم 51 بازدید | 0 پست دیشب تایپک زدم خونریزی دارم و زیر دلم دچار انقباض میشع کل دیشب از درد بیدار بودم امروز بعد از ظهر واس اولین بار رفتم سونو گفت جنین دفع شده اما بقایا داری خیلییی ناراحتم هشت هفته بودم خیلی تلخ خیلی 1401/01/24 | 22:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب