2777
2789
عنوان

#حال_بد☆

99 بازدید | 0 پست

تنهایی بهترین حالت ممکنه("

وقتی خسته میشی از ادمایی که وصله تو نیستن... از ادمایی که دلشون با زبونشون یکی نیس..("

تنها قدم زدن خیلی برات قشنگه("... وقتی هیچ دستی نمیتونه به دستات اروم و قراربده... وقتی مطمئنی کسی نیست که با احساساتت بازی کنه...("

تنهایی خیلی قشنگتر از اینه که با تن هایی باشی که وجودشون تنهاترت میکنه("

حال_بد☆# 💔

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ارتباط

farsssad | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز