2777
2789
عنوان

خستم از شغلم😔😔

338 بازدید | 23 پست

مربی باشگاه بچه ها هستم،کلاس ها شلوغ شده،بچه ها بی ادبن،یا همو می زنن،یا حرفمو گوش نمیدن،یا بی ادبی میکنن،بعضیاشونم خیلی خوبن اما بدا کلاسو بهم میریزن

امروز تازه پریودم شده بودم مردم یعنی😥😥

آیا انصراف بدم یا راه کار دارین؟؟

شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشبحالت شغل داری

خودتونو بزور تو دل کسی نچپونید از باسنش میزنید بیرون، از ما گفتن بود:)برام مهم نیست تو راجبم چی فکر میکنی.مهم اینه که من خودمو میشناسم، خودم میدونم چجور آدمیم، دوس دارم چجوری باشم، چجوری بگردم، باور کن نظراتت برای من مهم نیست.چون نظرای تو برای خودته و به من اصن مربوط نمیشه.،،چایی که سرد میشه روش آب جوش میریزن که گرم شه؛ چایی گرم میشه ولی کمرنگ میشه.رابطه ها ام اینطورین ، شاید بعد از یه دعوا یا جدایی دوباره باهم گرم شید ولی اون رابطه کمرنگ میشه ، هیچی دیگه مثل قبل نمیشه هیچی،،بعضی وقتا یه دونه انگشت وسط برای اینکه طرف بدونه چه حسی داری کافی نیست. واسه همینه که دوتا دست داری:)‌‌‌،، برای عاشق شدن ، دوست داشتن کافی نیس اندکی خریت به علاوه گذشت به میزان لازم هم باید بهش اضافه کرد:) ‌تو رابطه‌ای که قراره همش اشتباهات طرفتو ببخشی، یه بار خودتو برای انتخابِ اشتباهت ببخشو تمومش کن‌‌،، 
خب بچه ها همین ان دیگه 

جالب اینجاس خونواده هاشون میدونن بچه ی خودشون ادب نداره اما ناراحت میشن😥

شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹

بچه ها باید از شما حساب ببرن وگرنه کنترلشون سخته

من خود دلم از مهر تو لرزید وگرنهتیرم به خطا می‌رود اما به هدر، نه                           دل خون شده وصلم و لب‌های تو سرخ استسرخ است ولی سرخ‌تر از خون جگر، نه                      با هرکه توانسته کنار آمده دنیابا اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!                      بدخلقم و بدعهد، زبان‌بازم و مغرورپشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟                      یک بار به من قرعه عاشق شدن افتادیک بار دگر، بار دگر، بار دگر… نه!
یه طور داد بزنن سرشون سیاست کن بترسن حساب ببرن

دادمیزنیم خونواده ها اعتراض میکنن

شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹
کار با بچه ها همینجوریه.هر روز نرو.یه روز درمیون کن

یروز درمیونم

شروع ورزش۶ام فروردین ماه💪خدایاکمکم کن بتونم حرکت ورزشی مورد علاقمو باتمرین منظم بهش برسم💪💪🥲🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز