2777
2789
عنوان

روکش دندان

1129 بازدید | 36 پست

دوستان عصب کشی سخترع یا روکش  لطفا جواب بدید عصب کشی خیلیی سخت وقت دارم واس روکش میترسم برم

سکوت کردم غرورم نشکنه !غرورم نشکست اما قلبم نابودشد🩶.              

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روکش کنی باید قبلش عصب کشی کنی ک بعدا درد نگیره من انجام دادم والا درد نداشت فقط تراشیدن اذیتم میکرد ...

بی حسی میزنن برا روکش

سکوت کردم غرورم نشکنه !غرورم نشکست اما قلبم نابودشد🩶.              
کارهای دندون پزشکی بیشتر به خاطر صدای مته ش بده  وگرنه حین کار که بی حسی میزنه و بعدش مسکن میخ ...

بی حسیم زدن انگارمخم سوت کشید خیلیی ثحشت دارم🥺

سکوت کردم غرورم نشکنه !غرورم نشکست اما قلبم نابودشد🩶.              
سابقه جراحی دندان و کشیدن دندان رو دارم اونم خیلی سال پیش ... بی حس میشه و آدم متوجه نمیشه ولی عصب ...

چرا هفت تا آمپول بی حسی زد دهنم پرخون شد😭

سکوت کردم غرورم نشکنه !غرورم نشکست اما قلبم نابودشد🩶.              
چرا هفت تا آمپول بی حسی زد دهنم پرخون شد😭

شاید ورم داشته لثت.


یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.
شاید ورم داشته لثت.

نمیدونم خیلی سخت بود دوساعپ دکتر با دندونام کارمیکردگفت دندونای سختی داری

سکوت کردم غرورم نشکنه !غرورم نشکست اما قلبم نابودشد🩶.              
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیکاری

sahra6677 | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز