2777
2789

اگه قالبت طرح دار نباشه میتونی با لیسک آروم از اطراف جدا کنی یا دستکش یه بار مصرف بذار با انگشتات آروم جدا کن ولی تجربه من اینه که هیچی مثل ارده کنجد خوب نیست واسه چرب کردن قالب، امکان نداره بچسبه عالیه

اگه قالبت طرح دار نباشه میتونی با لیسک آروم از اطراف جدا کنی یا دستکش یه بار مصرف بذار با انگشتات آر ...

عزیزم قالبم ظرف پیرکس فرانسویه لبه هاش خونه ته کیک چسبیده چیکارش کنم جداشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم قالبم ظرف پیرکس فرانسویه لبه هاش خونه ته کیک چسبیده چیکارش کنم جداشه

ظرف پیرکس اصللاااااا واسه کیک مناسب نیست هرکاری کنی میچسبه . از یه گوشه شروع کن با لیسک آروم تهشو جدا کن واسه کل دورتادورش این کارو انجام بده بعد میتونی با همون لیسک یا با انگشتات وسطشم از کف ظرف جدا کنی

ولی از این به بعد خواستی کیک درست کنی  تو قابلمه رویی بپز اگه قالب نداری . اگرم خواستی بخری قالب فلزی ساده بهترین چیزه

ظرف پیرکس اصللاااااا واسه کیک مناسب نیست هرکاری کنی میچسبه . از یه گوشه شروع کن با لیسک آروم تهشو جد ...

دیدم چند نفر گفتن با پیرکس درست کردن نچسبیده من گفتم انجام بدم اشتباه کردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز