بجای اینکه بگه یکم اجتماعی باش ، اه چقدر آرومی ، یکم پایه باش ، اینقد تو فکر نباش ، دو روز دیگه نمیتونی تو اجتماع بچرخیا یکم حرف بزن
فقط میگفت دلیلش چیه؟ دلیل اینهمه آروم بودنت دقیقا چیه؟ به چی فکر میکنی؟ چرا ساکتی؟ میتونم کمکت کنم؟
ولی این مردم فقط دست میزارن رو عیب هات و بدون در نظر گرفتن هرچیز دیگه ای تو رو قضاوتت میکنن...