phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 عنوان میتونید کمک کنید؟👩🏻🍳 43 بازدید | 7 پست بچه ها میخوام شلغم بذارمبخارکنه نفس بکشم ؛فقط اب بریزم و شلغم بذارم تا جوش بیاد؟چقد رو گاز باشه 1401/01/21 | 00:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
jooooje عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 10866 شلغم و اگه میخوای بخور کنی،با اب بپز،پخت،بخارش و نفس بکش،بعد بخورش
phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 شلغم و اگه میخوای بخور کنی،با اب بپز،پخت،بخارش و نفس بکش،بعد بخورش خب چقد رو گاز باشه؟
jooooje عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 10866 بله عزیزم من این بادکنک و از دیجی بخرن،ببرم جای دیگه،برام گاز هلیوم پر میکنه؟اصلا این بادکنک ها میشن؟
phoebesa مدیر استارتر عضویت: 1400/12/21 تعداد پست: 1045 عزیزم من این بادکنک و از دیجی بخرن،ببرم جای دیگه،برام گاز هلیوم پر میکنه؟اصلا این بادکنک ها میشن؟ اره ، خود لوازم تولدا دارن اصنبرو همونجا خودشون دارن و گاز میزنن برات
jooooje عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 10866 خب چقد رو گاز باشه؟ بزار با شعله رو به بالا،بهده نیم ساعت چنگال بزن،ببین شلغماش پخته؟درشم بزار.بعدش که درست شد بخور بگیر