2777
2789
عنوان

زگیل در دهان

| مشاهده متن کامل بحث + 40263 بازدید | 32 پست
بله متاهله



احتمال داره مربوط به همین باشه 

اگه زگیل تناسلی باشه باید همسرشون هم آزمایش بدن

حالا بره دکتر ببینه چه نوع زگیلی هست ولی اصلا پشت گوش نندازه

چون اگه زگیل تناسلی باشه و درمان نکنه ممکنه زیاد بشه

بهش بگین ببینه اندام تناسلیش زگیل نداره ؟

اگه داشته باشه پس قطعا زگیل دهانشم از همونه 

من اطلاعاتم در همین حده عزیزم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بهش گفتم تا حالا قسمت بیکینی زگیل دیدی؟ گفت نه

ولی بره زنان هم معاینه کنه چون گاهی اوقات زگیلها انقدر کوچیکه که ممکنه خودشون متوجه نشن

تازه اگزم زگیل تناسلی باشه ناراحتی نداره ازش آزمایش پاپ اسمیر میگبرن تا نوعش مشخص بشه اکثرشون بی خطرن و با مراقبت و واکسن و بالا بردن سیستم دفاعی بدن خود به خود خوب میشن

یه سریاشون خطرناکه که اونم باز درمان داره

کلی هم راه درمان هست نگران نباشن فقط پیگیر باشن که مطمئن شن زگیل تانسلی هست یا اگه بود خودشون و همسرشون برن دنبال درمان 

ولی بره زنان هم معاینه کنه چون گاهی اوقات زگیلها انقدر کوچیکه که ممکنه خودشون متوجه نشن تازه اگزم ز ...

ممنونم عزیزم میگم بهش بره اول ببینه اصلا زگیل هست یا نه ... شاید بقول خودش یه دونه باشه تو دهنش بوجود آمده

تا دکتر نره و بررسی نکنه نمیشه فهمید

ممنونم عزیزم میگم بهش بره اول ببینه اصلا زگیل هست یا نه ... شاید بقول خودش یه دونه باشه تو دهنش بوجو ...

دقیقا

بره پیش متخصص بیماری های دهان اونا مخصوص بیماری های دهان هستن خیلی خوب تشخیص میدن 

یا متخصص پوست یا زنان

انشالله زگیل نباشه 

از کجا میشه فهمید به گلو رسیده؟  والا من اولین بار بود شنیدم اطلاعی ندارم

مشخص نمیشه عزیزم بعضیا فقط رو لبشون میزنن و بعضیا توی دهان و بعضیا توی گلو

هیوووو: میدانم که میبینی میشنوی ؛تااین لحظه که تورا در درونم یافتم چیزی غیر ازمحبت و پناه و محافظت ندیدم ؛مرابارنج هایم تنها نگذار که من محتاجترینم به بودنت به حضورت به اراده ات و به خواسته ات؛من نمیتوانم تصمیم درست بگیرم و شجاعت و جسارت ندارم بین ماندن و رفتن گیر افتاده ام کمکم کن تا ازاین چرخه خارج شوم؛برکت باشد؛دوستت دارم مراببخش سپاسگزارم
به گلو برسه خطرناکه؟

جراحی میکنن در میارن من اطلاعات زیادی ندارم توی نت هست عزیزم و بهتر برن چکاپ بشن

هیوووو: میدانم که میبینی میشنوی ؛تااین لحظه که تورا در درونم یافتم چیزی غیر ازمحبت و پناه و محافظت ندیدم ؛مرابارنج هایم تنها نگذار که من محتاجترینم به بودنت به حضورت به اراده ات و به خواسته ات؛من نمیتوانم تصمیم درست بگیرم و شجاعت و جسارت ندارم بین ماندن و رفتن گیر افتاده ام کمکم کن تا ازاین چرخه خارج شوم؛برکت باشد؛دوستت دارم مراببخش سپاسگزارم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز