2777
2789

ای گفتی من چشو ابروم عالیههههه ولی دماغم خیلی بزرگه😁

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توروحت😂😂😂😂

          خجالت اعتیادنداره یکمی بکشید بد نیستا🥲🥲                      🥀ماهم توجه دیدیم ولی هارنشدیم🥀                               😏 قبل از اینکه قیافه بگیری ببین اصن داریش😊                         اگه دنیا عدالت داشت مردهم بکارت داشت🤐🤐                 https://harfeto.timefriend.net/16508045053455
ای گفتی من چشو ابروم عالیههههه ولی دماغم خیلی بزرگه😁

مثل منی منم چشام و ابروهام عالی ولی این دماغ لامصب😁😁

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

اتفاقا من بینی خوش فرمی دارم لبهامم خوشگلن.چشم و ابروم هم معمولیخ😁

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

به نظرم لب و چونه و بینی فاکتورهای مهم‌تری هستن 😅

آره چون چشم و ابرو رو با خط چشم و ریمل و مداد فرم میدیم و خوشگلشون میکنیم اما بینی رو کاریش نمیشه کرد

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

😂😂😂 حق

به امید روزی که منم تیکر بارداری بزارم😍👶🏻 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم... یه صلوات برام میفرسی حاجتروا شم؟!🥺💔🩹 اللهم عجل لولیک الفرج 🥀.. مثل دانه گیاهان باش وقتی روزگار خاکت کرد تو دوباره متولد شو و جوانه بزن🌱🌴زندگی همه یه مشکلی داره ناشکر نباش بانوجان.. ۱۴۰۲.۷.۲۶ بیبی چک و ازمایشم مثبت شد خدایااااا هرچی بگم شکرررررت بازم کمه🥺🫂 دیدین منم تیکر بارداری گذاشتم؟!!😍😍 دعا کنید نی نی م سقط نشه و بسلامتی بیاد بغلم بعد اینهمه انتظار  🫐   بلوبری مامانشه🤤🤤🫐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز