ghazal13000 مدیر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 عنوان کراششش | مشاهده متن کامل بحث + 215 بازدید | 27 پست سلااام آقای سوال تخصصی داشتم چرا هر چی پسر خوبه رو دختر خالم کراش میزنن؟😐😂اره دختر خوشگلیه اما من ازش خوشگل ترمچرااااا 1401/01/18 | 22:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ghazal13000 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 بخاطر شانس عسیسم.... منم خیلی از دوستام ابنجورین... ولی من ازشون سرترم😍 شانسم نداریم هعی🥲
hgyuk عضویت: 1400/09/15 تعداد پست: 93 شاید اخلاق و روابط اجتماییش از شما بالاترههمه چی به زیبایی چهره نیست که
nananananananananan عضویت: 1400/10/03 تعداد پست: 7755 هااا دقیقا اصولا یسری دخترا کارشون اینه دلبری کنن و مخ بزنن (به کسی برنخوره) آره واقعا🤣 ولی خب من خودم به شخصه همیشه تو دید پسرام و اذیت میشممم نــــشـــد ســهــمــم امــا مـــن هــمــیــشــه عــ🖤ـــاشــقــش هســـ🖤❤ــتــم
ghazal13000 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 ما دخترا فکر میکنیم هر پسری رومون خندید بهمون علاقه داره یا کراش زده اینجوری نیست به خدا به ... میان بهش پیشنهاد میدنهمین امروز دو نفر بهش پیشنهاد دادن😐😂
khorshiidvbn عضویت: 1398/08/22 تعداد پست: 3516 تجربه ثابت کرده دختری که هم خوشگله هم سنگین و آرومه و هم مهربون همه دوسدارن.برو اینطوری شو😁😂 No mention
hgyuk عضویت: 1400/09/15 تعداد پست: 93 ما دخترا فکر میکنیم هر پسری رومون خندید بهمون علاقه داره یا کراش زده اینجوری نیست به خدا به ... دقیقا همینطورهولی اگه دیدی پسری همه چیزشو برات تعریف میکنهبدون دوست داره
mk63 عضویت: 1400/09/25 تعداد پست: 61 میان بهش پیشنهاد میدن همین امروز دو نفر بهش پیشنهاد دادن😐😂 پیشنهاد رو هم خیلی جدی نگیرشاید برای سرگرمی خودشون میخوان نیما کریمی/کاربر آقا30ساله متاهل/اینجا آمدم تا خانم ها رو بیشتر با روحیات آقایون آشنا کنم...
ghazal13000 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 از کوجا حالا مطمعنی کراشن روش ؟ برای پسرا تیپ خیلی مهم تر از قیافس تیپت بهتره؟ خب اون خیلی کیوت میگرده من بیشتر لباسای باحال حالا گنگ میپوشمبهش پیشنهاد میدن اخهه
barbara_osborn عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 2102 خب اون خیلی کیوت میگرده من بیشتر لباسای باحال حالا گنگ میپوشم بهش پیشنهاد میدن اخهه اهااا چ داغون ... چجوری توی فامیل جرعت میکنن پیشنهاد بدن 😂خیلی ریسکه 😂اهت البته منظورم بیشتر از لباس تیپ بدنی بود ! چاقی و لاغری و قد بلندی و اینا
ghazal13000 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 اهااا چ داغون ... چجوری توی فامیل جرعت میکنن پیشنهاد بدن 😂 خیلی ریسکه 😂 اهت البته منظورم بیشتر ا ... اهاااخب من لاغرم و قدم بلنده اون تپل تره و قدش کوتاه تره
barbara_osborn عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 2102 اهااا خب من لاغرم و قدم بلنده اون تپل تره و قدش کوتاه تره پس تو سر تری 👌🏻
ghazal13000 مدیر استارتر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 57 پس تو سر تری 👌🏻 شانس ندارم کههه مشکل اینجاس😐😂
barbara_osborn عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 2102 شانس ندارم کههه مشکل اینجاس😐😂 اره بخدا ... بنظرم تو بهتری ولی دیگه بقیش شانسه 🥲🥲🥲