2777
2789
عنوان

مسکن ملی

122 بازدید | 13 پست

بچه ها صبج برام پیام اومده برای ارائه مدارک برو دماوند. یعد یه ساعت پیام دادن تا ارسال پیامک ارسالی از مراجعه به شعبه خودداری کنید. برای شمام اینجوری شده؟

اعصابم خورد شد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه اعلام میکنن که چقدر در میاد خونه؟ برا ما پیام اومدم مدارک فرستادیم منتظریم بگن پول بریزیم به حسا ...

عزیزک کدوم شهری؟۴۰میلیون میدین بعدهر۴ماه ۴۰میاقتن؟برامااونطوری گفتن

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
عزیزک کدوم شهری؟۴۰میلیون میدین بعدهر۴ماه ۴۰میاقتن؟برامااونطوری گفتن

من کرمان هستم. به ما گفتن که اول 40 تومن 6 ماه بعد 40 تومن دیگه بعد 2 سال خونه رو میدن و قسط بدیم 

🍁😍
من کرمان هستم. به ما گفتن که اول 40 تومن 6 ماه بعد 40 تومن دیگه بعد 2 سال خونه رو میدن و قسط بدیم&nb ...

ب ماگفتن ۴۰میلیون اول هر۴ماه ۴۰میلیون ک بشه۲۵۰بعدش قسط براشماک خیلی خوبه اینجوری

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
ب ماگفتن ۴۰میلیون اول هر۴ماه ۴۰میلیون ک بشه۲۵۰بعدش قسط براشماک خیلی خوبه اینجوری

نمیدونم والا شاید چون که قیمت خونه تو هر شهر متفاوته اینجوری گفتن. شما ساکن کدوم شهری؟ 

🍁😍
نمیدونم والا شاید چون که قیمت خونه تو هر شهر متفاوته اینجوری گفتن. شما ساکن کدوم شهری؟ 

تبریزم من

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
اهان احتمالا برا هر شهر یه جوره دیگه بهتون پیامک نیومده که پول واریز کنین؟ 

ماحضوری رفتیم‌ گفتم۴۰میلیون الان واریزکنین بعدش هر۴ما۴۰میلیون ک بشه۲۵۰دوسال بعدتحویل میدن ک قسطاش شرو میشه 

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
ماحضوری رفتیم‌ گفتم۴۰میلیون الان واریزکنین بعدش هر۴ما۴۰میلیون ک بشه۲۵۰دوسال بعدتحویل میدن ک قسطاش شر ...

برا ما گفتن که مدارک رو پست کنین و تعد بدین بعد گفتن که منتظر پیامک باشین تا بگن پول واریز کنین

🍁😍
برا ما گفتن که مدارک رو پست کنین و تعد بدین بعد گفتن که منتظر پیامک باشین تا بگن پول واریز کنین

مرسی گلم

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز