2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو بچگیم اره شدم ولی الان که بهش فک میکنم جز یه چیز پوچ هیچی نبود الان عشق واقعیم شوهرمه نفسه زندگیمه . ادم به گذشته که فک میکنه میبینه چقد احمق بوده و خودش خبر نداشته 😏

💙 خدایا به تو توکل کردم خداجونم مواظب زندگیم باش 💙 بهترینهارو برامون رقم بزن 💙یه صلوات برا خوشبختیم میفرستی 😍 اگه فرستادی مرسی 😍خدااایا عااااشقتم خدایا شکرت بخاطر همه چی 

بله یه چند روزی میشه عاشق شدم😂😂😂😂۳ سال 

البته نمیشه اسمشو عشق گذاشت 

بیشتر یه حس کنجکاوی

هنوز اون نمیدونه 

چه برسه برسیم به هم

سایت چند دسته آدم داره(۱ اونایی که دنبال دعوان ینی تو حتی بگی طرف انقد بی فرهنگه انگار از چلغوز آباد اومده سریع میان میگن:《واقعا نمیفهمم مگه چه بدی از چلغوز آبادیا دیدین اوناهم انسانن یکم ادم باشید》(۲ اونایی که ادعای روشن فکریشون میشه مثلا طرف میاد میگه از دوس پسرم حاملم اونا میگن عیب نداره تو که گناه نکردی نیاز طبیعی انسانه برو بچرو سقط کن)(۳اونایی که پاچه خوارن هرچی میشه زرتی نی نی یار تگ میکنن)(یه عده هم هستن که کلا انرژی منفین یه جور میان میگن آی بدبختم انگار ما خودمون علی بی غمیم)(۴ این دسته خیلی رومخن اونایی که طرف قضیه مرگ و زندگیشه میان میگن ن نمد عه عجب آخی خب یکی نیس بگه بابا آدم درست اینایی که تو میگی ب چه دردش میخوره خودشاخ پندار خفن)(۵ اونایی که خودشان را برای پربازدیدی جر میدهند)(۶ کاربر های محترمی که جواب سوالتو میدن بدون نمک ریختن)(و در آخر اونایی که چندین ساله عضون ولی تعداد پستاشون ۵ تا دونه نمیشه(خیلی مظلومن)قصه ی ما به سر نرسید کلاغه به خونش نرسید😐🍃
اععع،پایدار تو چ مرحله این؟

ممنون گلم 

هستیم با هم 

خانواده ها کم و بیش در جریانن 


 تو اگر مرا اهلی کنی هردو به هم نیازمند خواهیم شد. تو برای من در عالم همتا نخواهی داشت و من برای تو در دنیا یگانه خواهم بود.

عاشق شدم ولی نخواستم ک بهش برسم

[کائنات مالِ خارجی هاس....ما اینجا فقط گائنات داریم]       مامان آرمی  🌱💜 مامان دوتا کوچولوی خوشگل (رامش،راد)  بدون هیچگونه تعصب و گاردی از سلیقه م حمایت میکنم و به تو و سلیقه ت همیشه احترام میزارم .یک لحظه چشماتو ببند، ببین چه نور هایی در جهان هست که میتونی قبل از مرگ ببینی :)   عاشق طبیعت و موزیکم بابت همه چیز شکرگزارم و معتقدم هیچ چیزی ارزشش با آرامش برابری نمیکنه . برات آرزو میکنم : همیشه شاد باشی و از رحمت خداوندت ناامید نشی (آروم باش همه چیز درست میشه دوست نازنینم:)❤️‍🩹
عا‌‌شق شدم  ان‌شاءالله بهش میرسم  1 سال و نیم اختلاف سنی داریم

چند سالته ؟

💙 خدایا به تو توکل کردم خداجونم مواظب زندگیم باش 💙 بهترینهارو برامون رقم بزن 💙یه صلوات برا خوشبختیم میفرستی 😍 اگه فرستادی مرسی 😍خدااایا عااااشقتم خدایا شکرت بخاطر همه چی 
عاشق شدیم هنوز نرسیدیم شرایط نیست :) اختلاف سن هفت سال 

دلم میخواد ی چند روز بمیرم پووف خسته شدم

یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز