2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عنوانو دیدم فکر کردم مهران مدیری تاپیک زده

نه

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

بله عاشق بودم وبش رسیدم۶ساله بهم رسیدیم من ۲۴سالمه اقاییم هم ۲۸سالشه 4سال ازم بزرگتره من ۱۸سالم بود همسرمم ۲۲سالش بود موقع عروسیمون😍😍❤❤❤❤

هر چه مغرورتر باشی... 🤍🤍🤍تشنه ترند برای با تو بودن...❤❤❤وهرچه دست نیافتنی باشی...🤍🤍🤍بیشتر ب دنبالت می ایند...❤❤❤امان از روزی که غرور نداشته باشی...🤍🤍🤍وبی ریا ب انها کمک کنی...❤❤❤انوقت هیچوقت تورا نمیبینند...🤍🤍❤ساده از کنارت عبور میکنن..❤❤❤🤍🤍🤍👌👌👌👌

نه نشدم

کلا به پسر اعتماد نمیکنم

🌱یه چند وقت نمیام سایت دیگه کار داشتید درخواست بدید🌱مخالف نظر من به هیچ عنوان ریپ نزن حوصله بحث ندارم تشکر😅 معنی نخود ته دیزه= بچه ته تغاری ،خیلی پرسیدید گفتم بزارم تو امضام
همونی نیستی ک غشقتو از سایت گیدا کردی؟ خوانندع خاموش بودم انگار گفته یودید

یس

 تو اگر مرا اهلی کنی هردو به هم نیازمند خواهیم شد. تو برای من در عالم همتا نخواهی داشت و من برای تو در دنیا یگانه خواهم بود.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز