بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕
بله عاشق بودم وبش رسیدم۶ساله بهم رسیدیم من ۲۴سالمه اقاییم هم ۲۸سالشه 4سال ازم بزرگتره من ۱۸سالم بود همسرمم ۲۲سالش بود موقع عروسیمون😍😍❤❤❤❤
هر چه مغرورتر باشی... 🤍🤍🤍تشنه ترند برای با تو بودن...❤❤❤وهرچه دست نیافتنی باشی...🤍🤍🤍بیشتر ب دنبالت می ایند...❤❤❤امان از روزی که غرور نداشته باشی...🤍🤍🤍وبی ریا ب انها کمک کنی...❤❤❤انوقت هیچوقت تورا نمیبینند...🤍🤍❤ساده از کنارت عبور میکنن..❤❤❤🤍🤍🤍👌👌👌👌
🌱یه چند وقت نمیام سایت دیگه کار داشتید درخواست بدید🌱مخالف نظر من به هیچ عنوان ریپ نزن حوصله بحث ندارم تشکر😅 معنی نخود ته دیزه= بچه ته تغاری ،خیلی پرسیدید گفتم بزارم تو امضامᅟ