eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 عنوان واتساپ جی بی 205 بازدید | 18 پست سلام دوستان واتساپ جی بی چطوریه ؟ شنیدم اگه از پروفایل یا استوری طرف مقابل اسکرین بگیریم متوجه میشه ؟ درسته ؟ کاربری برای دو نفره من و خواهرم 1401/01/16 | 01:42 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حامدشووونمo عضویت: 1401/01/04 تعداد پست: 400 ن خدایا شکرت بابت همه چی 💖و این ک همه چی داره خوب پیش میره💖🌹
تقسیم عضویت: 1399/09/25 تعداد پست: 10103 من ی تاپیک راجبش زدم و کامل راجبش توضیح دادم..دوست داشتی میتونی بری بخونی (:
eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 من دارم خیلی خوبه اسکرین از استوری یا پروفایل رو مشخص میکنه ؟ کاربری برای دو نفره من و خواهرم
saba1388 عضویت: 1401/01/04 تعداد پست: 86 اگر همون موقع انلاین باشه یه چیزی حالت پیام میاد رو صفحه میزنه فلانی از استوری شما شات گرفت ولی اگه انلاین نباشه نمیفهمه 💙گروه آبی 💙شروع ۵۷💙 هدف ۵۰💙
eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 من ی تاپیک راجبش زدم و کامل راجبش توضیح دادم..دوست داشتی میتونی بری بخونی بی زحمت لینکشو بفرست کاربری برای دو نفره من و خواهرم
eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 اگر همون موقع انلاین باشه یه چیزی حالت پیام میاد رو صفحه میزنه فلانی از استوری شما شات گرفت ولی اگه ... ممنون از پاسخت کاربری برای دو نفره من و خواهرم
saba1388 عضویت: 1401/01/04 تعداد پست: 86 هر دو طرف باید داشته باش ن? نمیدونم 🙄 💙گروه آبی 💙شروع ۵۷💙 هدف ۵۰💙
eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 ن برای شما چطوریه ؟ مشخص میشه ؟ کاربری برای دو نفره من و خواهرم
eلaی مدیر استارتر عضویت: 1400/06/20 تعداد پست: 2418 بفرمایید ننوشتند که مشخص میشه اسکرین شات ها ؟ چیزی ازش میدونید ؟ کاربری برای دو نفره من و خواهرم
حامدشووونمo عضویت: 1401/01/04 تعداد پست: 400 برای شما چطوریه ؟ مشخص میشه ؟ ن نمیفهمه کسی خدایا شکرت بابت همه چی 💖و این ک همه چی داره خوب پیش میره💖🌹