2777
2789
عنوان

💔❤️نی نی🥺😘😍

306 بازدید | 10 پست

سلام عزیزان(شبتون بخیر)🙏🌹💙


من همیشه به تک فرزندی اعتقاد داشتم و دارم

((هم من وهم همسرم ))

گاهی اوقات دلم نی نی میخواد( جنسیتش اصلا مهم نیست،،یه پسر ده ساله دارم،،اگه دخترباشه خب خیلی بیشتر دوس دارم))🙈❤️😍ولی بخدا بازم مهم نیست..


الان توی کرونا هستیم و همسرمم میگه خب اگه خیلی دوس داری میاریم🙈❤️

ولی بعدش دوباره یاد دوران بارداری و زایمان و مسئولیتهای بیش از اندازه  فرزند میافتم پشیمون میشم🥺💔

از نظر مالی خداروشکر خیلی خوبیم

یعنی میتونم از اول هم براش پرستار بگیرم و…🙈

میشه نظراتتون رو صادقانه بگید که چیکار کنم؟!🙏🌹

صادقانه بگم دومی و بیاری هروز ب خودت مییگیذ ای کاش زودتر میاوردمش بس ک شیرینه،

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.

نظرمون رو در مورد بچه دار شدن شما بگیم ؟

این تصمیم ، خیلی تصمیم مهم و پرمسئولیتیه

اگه قراره به حرف ماها باشه که نمیشه


اگه از هر لحاط آمادگی دارین و علاقه دارین خب بیارین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا جدی میگی عزیزم؟؟🥺❤️😍🙏

بخدا من خودم سر بچه اولم خیلی سخت گذشت برام بعد چند سال دومی و اوردم ک اولی 8 سالش بود اگه بدونی چقدر لذت بردم انقد زود گذشت میگفتم ای کاش زودتر میاوردم  ک هم بازی میشدن 

😍😍😍😍😍❤️ 

شاید خندت بگیره فردا سومیم ب دنیا میاد😂😂😂😘

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
بخدا من خودم سر بچه اولم خیلی سخت گذشت برام بعد چند سال دومی و اوردم ک اولی 8 سالش بود اگه بدونی چقد ...

ای جانم❤️❤️🥺🥺😍😍

خدا حفظشون کنه😍🙏

دختر و پسر هردو رو داری؟

دارم گول میخورم

کمکم کنید🙈🙈😂😂🌹

😍😍قربونت بشم. مررسی خدا پسر شما رو حفظ کنه عزیزم 

اره اولی پسر بود دومی دختر پروفایلم😍 ته تغاریم هم پسره 😍

جدی میگم نینی اگه توانشو داری خیللللللی خوبه خیلی

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز