2777
2789
عنوان

دختر تبش37.6هس

100 بازدید | 11 پست

ساعت ۱۱ شب شیاف استامینوفن زدم الان تب بدنش37.6هس اگ تبش رفت بالا کی میتونم قطره استامینوفن بدم بهش توروخدا جوابمو بدبن

به امید معجزه...❤️🌱                                                   من غرق حاجتم و تو باب الحوائجی یا ابوالفضل العباس..     بطلب آقا..🧡                                                                یکی از آرزوهام اینه برم کربلا اگه امضامو دیدی دعا کن قسمت منم کربلا بشه🥺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باید ۴ ساعت بگذره 

پاشویه کن 

پیاز حلقه حلقه کن بذار کف پاش و جوراب پاش کن

الهی خوشی هم قدم باشه باتو ...الهی که چشمام نبینه غماتو ...الهی نبینم که بی تکیه گاهی ... فقط شادیاتو ببینم الهی  ❤🌸🌹🌺      میشه برا سلامتی پسرم 🐣 و ظهور امام زمان (عج) دو تا صلوات بفرستی... مرسی😍😘

اصلا نباید ایندو را باهم بدیا حواست باشه زنگ بزنی داروخانه یا اورژانس هم بهت میگه میگه تا پایان تمام شدن زمان شیاف فقط با پاشویه و دستمال خیس تبشو بیار پایین کف پاش هم سرکه و حنا میگند خوبه برا اینکه تبشو بیاری پایین ادرار کردن هم عالیه فقط اب بهش زیاد بده

چهار ساعت بعد شیاف یا قطره میتونی قطره بدی

اگه تبش زیاد بالا نیس هر ۶ساعت هم میتونی قطره بدی

با آب ولرم پاشویه ش کن

پیاز نصف کن بزار کف پاش

اگه شیر میخوره ک تند تند شیرش بده  

اگه سن بچه ت بزرگ تره آب بده 

خوردن مایعات تبو پائین میاره


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تدریس زبان

kimiaaaaaaaaaa | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز