2777
2789
عنوان

آفت دهان 😐😐😐😐😐😐

210 بازدید | 17 پست

ای وای خیلی سوزش داره 😐😶

احتمالا از استرسه ...

درمان یهویی ندارع نه ؟😕😐

باید چند روز بگذره ؟😐

نمی تونم هیچی بخورم 

ستاد مبارزه با عقاید کهنه😐❌

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ابغوره نگه دار بعد بریزش

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌

سخته

ولی نمک بزار روش

    هی خدا دلم گرفته گله دارم...                                                                            عین کفتر غریبی که جا نداره.....                      شا پرشو شکستن و هی بی قراره.....                                                              حسی به پرواز نداره؛دلشوره داره....

منم هر ماه دهنم یه بار آفت میزنه 😑😑😑

سه ماه پیش ، ۲ باز آفت زد دهنم 😐😑

من وقتی تو نی نی سایتم :😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑👋🏿

رب اناربزن 

:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

ببین اینو از کسی میشنوی تا دوهفته دهنش پر آفت بود انقدر هیچی نخوردم چندکیلو کم کردم.آفتین ژل بخر بزن درجا خوب میکنه همون موقع که زدی درد داره ولی قابل تحمله امتحان کن برام دعا کن ...

منم هر ماه دهنم یه بار آفت میزنه 😑😑😑 سه ماه پیش ، ۲ باز آفت زد دهنم 😐😑

ا

منم قبل حاملگیم اینطور بودم یک سره دهنم آفت میزد.

بعد تو دوران حاملگی اینقدر ویتامین و قرص آهن و کلسیم و اینا خوردم همه درد و مرض هام رفت.

آفت دهنم هم یکی از مشکلاتم بود که کامل رفع شد

میسوزم ک 😐🤔😂 آب میخورم میسوزم دیگه این ک جای خود 


اشکال نداره ۵ بار این کارو بکنی تمومه چون اسیده و سریع درمانش میکنه 

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792