2777
2789
عنوان

طلاق و مهر

198 بازدید | 9 پست

بچه ها من مهرم رو بعد ۲ سال دوندگی تونستم بگیرم که پولمو گذاشتم بانک ماهی ۲۰ ت سود میده واسه اونایی که میگن چجوری گرفتی من خدا یه جاهایی کمکم کرد اول اینکه شوهرم بیشتر میرفت انگلیس برای کارش که من ممنوع الخروجش کردم با مهرم و یه جورایی مجبور بود مهر بده و دوم اینکه خدا کمکم کرد پدرش که فوت شد بهش ارث رسید و پدرشم خیلی پولدار بود و مجبور شد که دیگه پول رو بده بازم ۲ سال تحمل کرد ایران موند ولی آخرش داد …..حالا سوال من از شما اینه میخواستم با سود پولم سکه بگیرم اما نمی‌دونم کجا بذارم خیلیا میگن بانک برای پول خوبه برای سکه جای امنی نیست میخواستم سکه بگیرم جمع کنم بعد بفروشم ماشین بگیرم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم یه صندوق امانات از بانک بگیر راحت طلاهاتو بزار اونجا ک خیالت راحت راحت باشه

خدایا شکرت بابت دختر نازم و همسر مهربونم ❤لطفا برای خونه دار شدنمون یه صلوات بفرستید 
تقریبا ۱ سال 

یه سال کمه 

مگه میخوای چکار کنی بعد ی سال؟

برا یه سال همون بانک خوبه برات؛فرمول کلی اینکه با توجه به خرجت اون مقداری ک میدونی رو بزار بانک سودش بگیر؛باقیش یک سوم رو ب دید سه ساله بزار بورس؛یک سوم رو طلا دسته دوم بخر؛یک سوم هم برا خونه ای پیش فروشی چیزی اقدام کن


یه سال کمه  مگه میخوای چکار کنی بعد ی سال؟ برا یه سال همون بانک خوبه برات؛فرمول کلی اینکه با ...

ممنون که راهنمایی کردین مچکرم طلا دست دوم و بورس فکرت خوبی بود ممنونم ازتون واقعا نمیدونستم چیکار کنم چون خیلی یهویی بهم دادن و هیچ برنامه ای براش نداشتم بازم ممنون 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792