2777
2789

20 روز شده هرچی میگذره بدتر میشم

20 اسفند1400. 8 صبح روز جمعه ای که از شبش از استرس خابم نمیبرد گوشیم زنگ خورد که ای کاش نمی‌خورد ای کاش اون جمعه رو نمیدیدم صدای پشت گوشی که با گریه گفت بیا که بابا حالش خیلی بده. لباس مشکی پوشیدم و رفتم و پارچه سیاه روی در دیدم و پدری که دیگه نبود.اون جمعه من مردم. از اون روز هر جمعه می میرم. خدایا متنفرم از تمام جمعه هات. خدایا از چیزی که می‌ترسیدم سرم اومد از من ک گذشت هیچکسو با عزیزانش امتحان نکن خدایا. خدایا میشه فقط یه روز پدرمو بهم برگردونی 😭خدایا دلم ازت پره ولی بازم شکرت. خدایا دومین نی نیمم گرفتی نمیدونم حکمتت چیه دلم شکسته ولی بازم شکرت 💔بابایی نی نی من ک خیلی دوست داشتی ببینیش اومد 💖 میدونم که از اون بالا واسش دعای خیر میکنی. دوست دارم🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هنوز بعد از ۹   نیم ماه کنار نیومدم

تمایلی به صحبت با آدمای مذهبی / فمنیست / کهنه فکر / روشعنفکر امروزی نیست ،ریپلی نزن ❌️ره‌حمت له دل نماوه  چاو رهه‌ش ✨️دختری از تبار زاگرس 💫دوست عزیزم الان که امضای منو باز کردی لطفا یه صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) بفرست ❤🌱 

چند روز دیگه میشه دومین سالگردش

هنوز موقع خواب خصوصا انقدر بهش فکر میکنم که بازم میگیره

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      

مهر ماه 1400 از دستش دادیم،هنوز نتونستیم با نبودنش کنار بیایم...

🖤🕊                                                                                                                                                                                   خون جاری در خیابانها از مقابل خانه‌ی شما نمیگذرد؟                               

دیشب جلو چشمم آقای همسایمون فوت شد..ناراحتی قلبی داشت..قیامت شد خونشون...چه میکشن خانوادش...من خالم فوت شد..بعده نوزده سال هنوز برام کهنه نشده فقط عادت کردم به نبودش

بودی شهر رو چراغونی میکردم
20 روز شده هرچی میگذره بدتر میشم

میبینی چقدر بده؟ میمیره ادم 

میمیره وقتی فک میککه ی تیکه از وجودش زیر خاکه وای وای کاش میمردم کور میشدم نمیدیدمممم😭😭😭😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز