2777
2789

کشک بادمجون

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴

خورشت ماست 

اما گذشته اون روزا،گذشته اون شبا...حالا دنیا اینجوریه،اینجوری که تو هم باید تموم بشی برام.از فردا طرفای ظهر پرنده میشم،تموم میشم...اگر قراره دوستت نداشته باشم چه کاریه که بمونم تو این دنیا.من پرنده میشم،تو شاه ماهی...من تموم میشم،تو شروع.خوشبحال دنیا که تورو داره طفلک من،که ندارمت...اما طوری نیست،فقط۳۷ ثانیه طول میکشه تا تموم بشه نداشتنت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دمی گوجه با ماست ولی کمرنگ و کم نمک بود

بِخاتِرِ قَلَتهای املاییم صَرذَنِشَم نَکنید طُند که مینویثَم اینتوری میشه😉😂کاربرهای آقا اگه لحن صحبتم صمیمانه بود به خودتون نگیرید من جنسیت کاربرها یا اسماشونو نمیخونم و همه‌رو خانوم فرض میکنم❌❌❌

سیب زمینی بادمجون گوجه 

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز