آره واقعا خوب شدم، من تو خانواده ای بزرگ شدم که همه تحصیلکرده هستیم و به این چیزا اعتقادی نداریم ولی دوبار دعا به دادمون رسید یه بار که به خاطر عصبی شدن و زود از کوره در رفتن و پرخاشگری خوب شدم یه بارم برادرزاده م خیلی غیرطبیعی دائم جیغ میزد و گریه میکرد اصلا هم آروم نمیشد خاله م رفت پیش دعا نویس تا از اونجا براش دعا گرفت اینم یهو آروم شد