2777
2789
عنوان

عصبی

49 بازدید | 4 پست

بچه ها چند وقته خیلی زود با هر مسئله ای از کوره در میرم بیشترم برای خانوادم اینجوریم واقعا نمیدونم چیکار کنم البته به خاطر فشارایی که روم بوده اینجوری شدم اما شما راهکاری دارین که عصبانیتمو کنترل کنم؟

منم همینطوری بودم با اینکه اصلا به دعا و طلسم اعتقاد ندارم یکی بهم گفت همزاد داری واسه همین زود از کوره در میری و عصبی میشی از یه سید پرسیدم اونم تایید کرد برام دعا خوند خوب شدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا خوب شدی؟

آره واقعا خوب شدم، من تو خانواده ای بزرگ شدم که همه تحصیلکرده هستیم و به این چیزا اعتقادی نداریم ولی دوبار دعا به دادمون رسید یه بار که به خاطر عصبی شدن و زود از کوره در رفتن و پرخاشگری خوب شدم یه بارم برادرزاده م خیلی غیرطبیعی دائم جیغ میزد و گریه میکرد اصلا هم آروم نمیشد خاله م رفت پیش دعا نویس تا از اونجا براش دعا گرفت اینم یهو آروم شد 

آره واقعا خوب شدم، من تو خانواده ای بزرگ شدم که همه تحصیلکرده هستیم و به این چیزا اعتقادی نداریم ولی ...

چه جالب پس منم پیگیرش میشم امیدوارم زود خوب شم🤦🏻‍♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز