همه گوشیا زیادازشون استفاده کنی و نورصفحه زیادباشه داغ میکنن بدون شک
من خودم نت گوشیمم زیاداستفاده میکنم ولی خوبه راضیم
کنتراست بالا هم منظورت اگه کیفیت تصویره اره خوبه رنگارودرست و باکیفیت نشون میده تارو اینا نیست
البته درحدخودش خب یه گوشی که دوربینش بالاتر باشه طبیعتاقابل قیاس نیست