2777
2789
شوهرم میگه  ببریم بدیم یکی دیگه بخریم  ولی دوسش دارم ندادم

من تازگی ی سامسونگ گرفتم آ۱۲ب درد نمیخورد ی ماه دستم بود اینو گرفتم راضیم بخدا سامسونگ پول مارکشو میگیره همین اگه سامسونگ بود بالای ۲۰بود

من خود ب چشم خویشتن دیدم که جانم می رود
من تازگی ی سامسونگ گرفتم آ۱۲ب درد نمیخورد ی ماه دستم بود اینو گرفتم راضیم بخدا سامسونگ پول مارکشو می ...

آره  واقعا همینطوره

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا فققققط واسه خاطر باطریش دو دلم  اخه  ردمی  9t باطریش  6000 میلی امپره سا ...

بگیر خیالت تخت عالیه باطریشم خوبه من کلا دستمه در روز ساید ی بار شارژ بزنم بعضی روزا اون ی بارم لازم نیست استفادمم زیاده


من خود ب چشم خویشتن دیدم که جانم می رود
اتفاقا فققققط واسه خاطر باطریش دو دلم  اخه  ردمی  9t باطریش  6000 میلی امپره سا ...

بله ولی حافظش ضعیفتره رامش ضعیفتره دوربینش ضعیفتره 

صفحه نمایششم فکرکنم خوب نباشه اگه تی اف تی و ای پی اس باشه  خوب نیست  


👈به حقوق دیگران احترام بگذاریم👉

ولی بنظرمن ک ردمی ۹تی خودم دارم باطری عالی دوربینم عالی  کلی عکسو فیلمم توشه بدون رم هنوزم پر نشده

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
تا ۵ یا ۶ تومن..

ردمی نوت ۱۱ بخر ۱۲۸ گیگ حدود ۵ تومن

امکاناتشو بخون خیلیییییی خوبه

صفحه آمولد سرعت شارژ ۳۳ باتری ۵۰۰۰ دوربین ۵۰

پگاهم مسدود کن جیگرت حال بیاد ولی من همیشه هستم
بگیر خیالت تخت عالیه باطریشم خوبه من کلا دستمه در روز ساید ی بار شارژ بزنم بعضی روزا اون ی بارم لازم ...

من روزی دوبارمی زنم ،بچه هام بازی مبکننن

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

بگیر خیالت تخت عالیه باطریشم خوبه من کلا دستمه در روز ساید ی بار شارژ بزنم بعضی روزا اون ی بارم لازم ...

بله خوبع واقعا 

منم همیشه دستمه دوروزوراحت نگه میداره 

شارژشم ک ۴۵دیقه ای


👈به حقوق دیگران احترام بگذاریم👉
اتفاقا فققققط واسه خاطر باطریش دو دلم  اخه  ردمی  9t باطریش  6000 میلی امپره سا ...

ببین عزیزم من گوشیم عالیه فقط اون اولا داغ میکردم باطری خالی میکرد ،کاربر رضا اینجا بهم گفت بروز رسانی کن خوب میشه ،دیگه ازونموقع عالیع

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

جدی؟نه من ی بار بعضی روزام اصلا لازم نمیشه همیشم اینترنت روشنه 

خب بازی خیلی سریع تموم می‌کنه

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز