2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله خیلی، عاشقشم، فقط بخاطر ظرافتی ک داره باطریش کمی شارژ زود تموم میکنه

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

اره خوبه من دارم راضیم

واسه شمام زود شارژ تموم میکنه

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

برا من باطریشم خوبه

شوهرم میگه  ببریم بدیم یکی دیگه بخریم  ولی دوسش دارم ندادم

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

باتریشم ۴۲۵۰

برای اون یکیا۵۰۰۰   پس فرق چندانی نداره 

بستگی ب مصرفت داره 

عوضش خیلییی سبک وخوش دسته 

فرم دوربین پشتت خوبه زیادبرامده نیست


👈به حقوق دیگران احترام بگذاریم👉
خب بنظرتون اینا بهتره یا ردمی  9t

اینومن دارم خوبه عالی

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
چه رنگشو دارین؟

صورتی ،آبی

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز