2777
2789

چون نمیشه این قلب لعنتی رو کند انداخت دور 💔

 🤍🦋تو سه بار در طول زندگیت عاشق میشی اولین عشق، عشق نوجوانی اولین عشقیه که واست اتفاق می افته تو دورانی که کم سن و سالی،این عشق واست یه افسانه ی احساس میشه، دومین عشق، عشق سخت، این همون عشقیه که به شدت عاشق طرفی و به شدت هم بهت آسیب میزنه، این عشق پر از اتفاقات سمی و دراماست،به هم زدن باهاش سخته ولی؛ این دقیقا همونیه که تو رو می سازه، تو رو خودت تمرکز میکنی، بعدش، میفهمی که چی می خوای و چی نمی خوای... اما سومین عشق، عشق واقعی، وقتی که انتظارشو نداری میاد، بی سر و صدا، میاد و کنارت میشینه، آغوش گرمشو بهت هدیه میده، بدون اینکه حتی متوجه اش باشی، یهو به خودت میای میبینی داری بهش اهمیت میدی، بدون اینکه حتی سعی کنی، اینجاست که توی اون آدم گم میشی، عاشق ذره ذره ی سلول هاش میشی، همیشه هم راحت نیست، ولی مهم اینه که با تموم وجود می خوای که تا ابد کنارش باشی🤍🥰      ✳️✴️❇️  شما تو کدوم مرحله اید؟ 😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیشه دیگه🙂

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

شاید چون اولین تجربه هارو با اون داشتی؛)


آخ نگو 

ای کاش هیچ وقت هیچ کس مجبور نشه که از اولین هاش دست بکشه 

چقدر از نبودنش  میترسم💔🥺

 🤍🦋تو سه بار در طول زندگیت عاشق میشی اولین عشق، عشق نوجوانی اولین عشقیه که واست اتفاق می افته تو دورانی که کم سن و سالی،این عشق واست یه افسانه ی احساس میشه، دومین عشق، عشق سخت، این همون عشقیه که به شدت عاشق طرفی و به شدت هم بهت آسیب میزنه، این عشق پر از اتفاقات سمی و دراماست،به هم زدن باهاش سخته ولی؛ این دقیقا همونیه که تو رو می سازه، تو رو خودت تمرکز میکنی، بعدش، میفهمی که چی می خوای و چی نمی خوای... اما سومین عشق، عشق واقعی، وقتی که انتظارشو نداری میاد، بی سر و صدا، میاد و کنارت میشینه، آغوش گرمشو بهت هدیه میده، بدون اینکه حتی متوجه اش باشی، یهو به خودت میای میبینی داری بهش اهمیت میدی، بدون اینکه حتی سعی کنی، اینجاست که توی اون آدم گم میشی، عاشق ذره ذره ی سلول هاش میشی، همیشه هم راحت نیست، ولی مهم اینه که با تموم وجود می خوای که تا ابد کنارش باشی🤍🥰      ✳️✴️❇️  شما تو کدوم مرحله اید؟ 😉
آخ نگو  ای کاش هیچ وقت هیچ کس مجبور نشه که از اولین هاش دست بکشه  چقدر از نبودنش دادنش م ...

بنظر من حتی از دست دادنم شیرینه. وقتی آدم بعد مدت ها تنهایی دوباره با یه آدم بهتر آشنا میشه و این بار بلده چیکار کنه حس رضایت بیشتری تو رابطه هست و خوشحالترم می‌تونه باشه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز