2777
2789
عنوان

پسرم تب کرده

302 بازدید | 26 پست

خودم پنج روز پیش گلو درد گرفتم، تا دیشب دردش خیلی زیاد بود. امروز یه کم بهتر شدم

پسرم از دیشب تب کرده 

دکتر میگه امیکرون هست 

فقط تب بر داده و شربت سرماخوردگی 

تبش بالاست، دست و پاهاش سرد 

چکار کنم زودتر خوب بشه 

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونی براش شیاف دیکلوفناک بزاری، زود تب پایین میاد، حتمنم پارچه نمدار رو پیشونیش بزار

چقدر بعد از شربت؟ 

اصلا شربت رو چند وقت یه بار بدم؟ 

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

وای خدا آبجی منم حالش بد بود تب و لرز پاشویه اش کن شیاف بزن براش

𓆃ایران زمین𓄂      "نخستین گام برای از میان برداشتن یک ملت، پاک کردن حافظه آن است. باید کتاب‌هایش را، فرهنگش را و تاریخش را از بین برد. بعد کسی را گمارد که کتاب‌های تازه‌ای بنویسد، فرهنگ تازه‌ای جعل کند و تاریخ تازه‌ای بسازد...”.ملت هارا از تاریخشان دور نگه دارید در این صورت راحت کنترل میشوند. تاریکاندیشان می‌خواهند زنان را درسیاهینگه دارند ؛آن‌ها ازروشنشدن ذهن زن می‌ترسند؛چون می‌دانند زن بداند، به کودکش هم یاد خواهد داد ... *من خود اندوهگین نیستم اندوه عالمم، سرزمینی در سینه ام گریه میکند*

چقدر بعد از شربت؟  اصلا شربت رو چند وقت یه بار بدم؟

شربت ک فک کنم شش ساعت یبار، پسر من چار سالشه دیشب تب کرد شیاف گذاشتم ب نیم ساعت نرسید تبش قط شد

دوستان عزیز من خیلی کم میام سایت،اگه یه وقت جواب ندادم معذرت🌷🌷🌷🌷🌷🌷
چی شد که گرفتین مسافرت بودین یا خونه؟

چه مسافرتی خواهر، قبل از عید گرفتیم، به نوبت داریم میگیریم 

هیچ جا هم نتونستیم بریم هنوز 🤕🤕🤕😔

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

7سال

ببرش تو حمام پاهاشو کامل با آب ولرم بشور تب 38 بالا نیست نترس اگر تبش بالا رفت میتونی بروفن شربتشو یا شیاف دیکلوفناک کودکان بدی

دوست دارم مردم با هم مهربون باشند .از این همه خشم میترسم
چقدر بعد از شربت؟  اصلا شربت رو چند وقت یه بار بدم؟

سیب زمینی‌ رو توسرکه خیس کن بزار روپیشونیش

من خیلی بابایی بودم لوس و دردونه بابام بود وای لعنت به این دنیا لعنت به این زندگی که بدون بابام باید ادامه پیداکنم ای خدا بابام به چه آسونی پرکشیدورفت همه میگن خیلی خوش سعادت بوده ولی من میگن کاش مریض بود زمین گیر بود ولی بود خودم کنیزیشو میکرد به جون خودش که عزیزتر از اون کسی نیست برام با زبونم تروخشکش میکرد ولی صد حیف که رفت و تنهامون گذاشت ددلیم من بدون تو بلد نیستم زندگی کنم🖤🖤🖤😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😢😢😢😢😭😭😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز