2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5163019 بازدید | 66739 پست
بچه ها من چند ماهه تاپیک جراحی بینی را میخونم اما تازه عضو شدم.
کممممممک!!
مریم ف منم از کارای برزنجی خوشم آمده البته توی سایتش دیدم. من یه بینی قلمی و ظریف اما طبیعی میخوام که به فرم صورتم بیاد و پشت لبم بلند نشه، قوس هم زیاد دوست ندارم. به نظر شما با برزنجی به هدفم میرسم آیا؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مینا جون بالاخره تصمیم گرفتی با کی عمل کنی؟
مهم نیست دیگران درباره ام چه میگویند همین هایی ک امروز مرا با دست هایشان ب یکدیگر نشان میدهند و ب من میخندند فردا برایم می ایستند و با همین دستان برایم کف میزنند
ارزو جان به من 7 گفت نمی دونم چرا اینقدر به من زیاد گفت به باقی که 5 و اونهایم که انحراف دارن نهایتا 6 بچه ها بینی منو دیدن به خدا کم کاره همه دکترهایی که تا حالا رفتم گفتن کم کاره خیلی از این موضع ناراحتم
میشه یه دکتر خوب غیر از نادریان و سجادیان و شیروانی و زینعلی برای بینی های گوشتی بگین 😩😩منظورم اینایی که همش اسمشون اینجا هست تازه پورسانت هم که نمیدن معروف میشن الکی آهان سامی رو بادم رفت
❤️
منم نمی دونم براساس چی قیمت می ده .... عجیبه برام . و عجیب تر اینه که روز مشاوره و چکاپ مریضای بعد از عملش با هم فرق داره ........... نمی دونم چرا یه مانیتور بزرگ گذاشته تو اتاقش که سالن انتظار رو چک کنه !!!![
ازش پرسیدی کم کاری یا پرکار؟
پانیذا............یحیوی نمونه های سایتش خیلی بهتر از مطبشن...............اما اونا هم خدایی قشنگ توشون کم نیس......من چندتا کار نامتقارن دیدم که منصرفم کرد..........ویکم نوک بینی رو تیز میکنه که من دوس نداشتممممممممممممم
اینم عکس 1 ماهگی مریم که با برزنجی عمل کرده:

آنکس که بداند و نداند که بداند بیدارش نمایید که بس خفته نماند آنکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند مطب گردی:فرهنگ,میلانی,سامی,نادریان,باباجانی,غلامرضا احمدی,کوهستانی,رحمان موسوی,کامیابی
شاپوری 6 به بالا عکسای سایتش جدید نیست . عضو انجمن جراحانم هست. شاهین محمدصادقی نمیدونم شاید حدود 5 . یادم نمیاد به من چند گفت . اما دختر دایی زن داداشم باهاش عمل کرده عالی شده .
سمی : این صادقی نه که تو نوشتی. اسمش و که کامل نوشتم . شاهین محمدصادقی .
* نادریان شب یلدا*ص 12 لیست عمل شده های تایپیک.(عکس تایپیک2/5 ص2351/2296/2232/2204/2198/1897)(تایپیک 3 ص-/653/377/180)
رفتم:شاپوری/کامیابی/زینلی/محبی/همتی فراهانی/محمدصادقی/ صفوی نائینی/فتح سامی /نادریان .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش