2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162949 بازدید | 66736 پست
بله.گفت من رو مشکلات تنفسی خیلی حساسم دوست ندارم اصلا مشکلی باشه.البته همه مریضاش هم بعد از عمل از نظر تنفسی اظهار رضایت بالایی داشتن.وهمه میگفتن تنفسشون خیلی بهتر از قبل شده
.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من قطعی کردم.دوباره گفتم چی میخام چی نمیخام.خیلی با حوصله گوش کرد وتوضیح داد...یه ساعتی پیشش بودم...نمونه هم زیاد دیدم دیروز .همه شدیدا راضی...دوتا دماغ شبیه هم اصلا نداره
.
آیدا جون برزنجی مثل دکترای دیگه سبک خاصی نداره همه بینی هاش با هم فرق داره.نسبت به قیافه وبینی فعلی هرکس درمیاره.منم از بعضی کاراش خوشم نیومد اما خودشون میگن دقیقا همنی که میخاستن شده.کلا خیلی حرفتو گوش میده ومدلی ه میخای در میاره البته کاملا طبیعی
.
سلام بچه ها

من دیروز که با نادریان وقت مشاوره داشتم بهم پیشنهاد کرد پروتز چانه هم انجام بدم ........... کسی تا حالا این کارو کرده ؟؟؟؟ کسی اطلاعی در این زمینه داره؟؟؟؟

مینا بالاخره تصمیمت رو گرفتی؟؟؟
بچه ها یه چیزی بگم من دیگه خسته شدم ٤ ساله پیگیره این تایپیکم به زور همه رو راضی کردم برای عمل ٣ تا مطب هم بیشتر نرفتم ولی کار برزنجی به دلم نشست البته چون عاقلانه تره کاراش بعد همه گفتن این معمولیه ارزش نداره برای این تغییر کم بری عمل کنی حالا نمی دونم توقع بقیه چیه؟دماغ سوفیا لورن رو انتظار دارن پیوند بزنن رو صورت من؟حالا موندم چه کنم راستش حوصله گشتن دیگه ندارم مشکل خاصی هم بینی من نداره فقط سرش گردو گوشتیه
حالا نظرت؟؟؟؟؟
کمک😩😩😩😩😩😩😩
❤️
سامی جون منم مثل شما ...کارای برزنجی عاقلانه هست وریسکش خیلی کمه..واز نظر تنفسی عالیه.یه دماغ بدون ایراد مناسب صورتت تحویل میده مثل عملای اروپاییا خوب ممکنه پسند ایرانیا که دماغ خیلی کوچیک وتیز دوست دارن نباشه امامنم خیلی به دلم نشست.همین که خیلی دماغو دست کاری نمیکنه خیلیله

البته سامی جون اگه دقت کنی کارای برزنجیو با اینکه دست کاریش تو دماغ کمه اما تغییر مثبت تو چهره زیاده واین تغییر کاملا طبیعیه من دیروز بعضیارو باور نمیکردم دماغشون عمل شده باشه...
.
ققنوس 1 عکس دیگه از الهی
این واسه شب یلداس
2سال و 8ماه بعد عمل
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/3f620f4726d2fa7c1.jpg

الهی یکی از گزینه های منم بود اما وقتی دیدم کاراش بعد یه مدت خراب میشن بیخیال شدم

خودش به من گفت من ترجیح میدم محطاتانه عمل کنم و زیاد دست کاری نکنم فکر کنم برم آز بدم ببرم پیشش دوست دارم جمع و جورتر شه حالا میرم میگم بهش از همه بدتر اینه که همه دارن رای من رو میزنن عنل نکن دیوونه کردن من رو بعد یه چیز دیگه به نظرتون الان عمل کنم بهتره یا بعد عید میترسم عید هرکس ببینه یه چیزی بگه داغون شم😢
❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز