2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162504 بازدید | 66734 پست
سلام بچه ها خوبید ؟ این جا کسی با دکتر رجایی عمل نکرده ؟نظری درباره ش ندارید ؟

شما با رجایی میخواین عمل کنید یکی از گزینه های منه البته بعد از سامی 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها خیلی خوشحالم گچ بینیم برداشتم خیلی خوب شده .نظر شما چیه؟ 


من عکس بینیتونو ندیدم ولی مهم خودتونید که حس خوب داشته باشید. خداروشکر که مدل بینیتونو دوست دارید

مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
دوستان ممکنه بگین فرم بینی گوشتی چه مدت بعد از عمل معلوم میشه؟ من دو‌هفته ست عمل کردم ولی هنوز هیچ&n ...


حداقل 6 ماه باید صبر کنی تا فرم بینیت معلوم شه ولی فرم نهایی تا 2 سال هم ممکنه طول بکشه که معلوم شه اصلا نگران نباش عادیه. من خواهرم بینیش گوشتی بود خیلی زمان برد تا فرمش معلوم شه. 

مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
حداقل 6 ماه باید صبر کنی تا فرم بینیت معلوم شه ولی فرم نهایی تا 2 سال هم ممکنه طول بکشه که معلوم شه ...

ممنون عزیزم اروم شدم یه کم. خیلی استرس دارم 😣

مگر میشود تو باشی و من آرزوی دیگری کنم😍
ممنون عزیزم اروم شدم یه کم. خیلی استرس دارم 😣


اصلا جای نگرانی نیست فقط مایعات زیاد بخور و صبر کن. بینی گوشتی مدت زمان بیشتری لازم داره تا ورمش بخوابه. 

مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
!سلام دوستان  میخوام جراحی بینی انجام بدم تو اصفهان دکتر خوب بهم معرفی میکنین؟

شرایطمم اینجوریه ک الان نوزاد ۱۰ ماهه دارم و شیر خودمو بهش میدم الان فقط میخوام دکتر خوب پیدا کنم‌ک بعد از شیر گرفتن پسرم عمل کنم‌ دماغ من شکسته ۹ سالم بود انحراف و قوز داره یکی از سوراخاش کمی گرفته تنفس سخته و دماغمم استخونی هم هست فکر کنم البته یکم سرش پهنه.صورتم گرد یا قلبیه.شوهرم با عمل موافقه چون قول داده .اما پدرو خونوادم ن ‌.خودم اعتماد ب نفس کمی دارم هیچ وقت از خودم عکس نمیگیرم ب خاطر دماغم.

خعیلی دلم میخواد عملش کنم.کمک کنین لطفا برای انتخاب دکتر خوب

اصفهونیا 

بین این پزشکا دکتر بهنام خرمی و دکتر علیرضا مجلسی و دکتر مسعود جعفری پور 

کیا تجربه اشونو دارن؟؟یا کدوم دکتر رو معرفی میکنین ک خوب باشه عوارض بعد عمل نداشته باشه!!؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792