2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162497 بازدید | 66734 پست
ممنونم دوست خوب و با اخلاقم. اتفاقا ديروز جايي ذكر خير شما بود، به دوستي ميگفتم كه نسيم جان سر نماز ...

البته اينم بگم شربت خاكشير و عسل و عرق كاسني رو از قبل ميخورم و ربطي به عمل نداره. اما خاكشير براي پاكسازي كبد عاليه.

هفته هاي اول خوردن عرقيجات و دمنوشهاي گياهي توصيه نميشه.

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام دوستان.امروز برای برداشتن گچ بینی به پزشک مراجعه میکنم.فقط طبق تجربه ای که دارید فرم بینی بلافا ...

سلام عزيزم. بسلامتي باشه.

تجربه خيلي خاص و جالبيه تجربه برداشتن گچ و اولين ديدار با بيني جديد.

قطعا ورم در اون موقع كمتر از روزهاي بعدش هست چون بعدش تازه دماغ شروع به باد كردن ميكنه.

اما چون سر بيني بيرون از گچ بوده پس اونجا بادش بيشتره كه معمولا دكترها با ماساژ متعادل ميكنند.

دكتر من بعد از گچ شروع كرد به ماساژ (يكم درد داشت اما حس خوبي بود) 

من از حركت دستاش احساس ميكردم داره ورم رو از نوك دماغم پخش ميكنه سراسر بيني تا متناسب بشه. البته اين حس من هست، چون چشمام بسته بود و نميدونم حسم درسته يا نه.

بعدش آينه داد دستم و دماغم رو ديدم...

الان دماغم از اون روز برداشتن گچ خيلي كوچكتره. ولي فكر ميكنم شكل بيني ام همونه كه اونجا ديدم.

اين تجربه من بود، اميدوارم بدردت بخوره.


راستي، اگه تونستي ازش عكس بگير من اونروز اونقدر ذوق داشتم يادم رفت!!

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزيزم. بسلامتي باشه. تجربه خيلي خاص و جالبيه تجربه برداشتن گچ و اولين ديدار با بيني جديد. قطع ...

سلام به روی ماهت دوست من،متشکرم سلامت باشید.

از اینکه با صعه صدر و مفصل پاسخ دادین سپاسگزارم🌹

سعی میکنم حتما توصیه شما رو به خاطر بسپارم و عکس بگیرم.

ان شاالله که بینی هامون در نهایت چیزی بشه که قلبا خواستار اون بوده باشیم.❤

فرزند ایران و جان فدای میهن🦁☀️

ممنونم دوست خوب و با اخلاقم. اتفاقا ديروز جايي ذكر خير شما بود، به دوستي ميگفتم كه نسيم جان سر نماز ...

عزیزدلممممم لطف داری همش لطف خدا بوده که من یاد شما افتادم و دعا کردم⁦ من هم به دعا و انرژی مثبت همتون محتاجم♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

 ایشالله همه دوستان هم چه عمل کرده ها و چه مطب گردا 😁 به نتیجه دلخواهشون برسن

بازهم ممنون از اطلاعات مفیدت و وقتی که میگذاری برای به اشتراک گذاشتنش🌷🌷🌷

عملیده با دکتر احمدرضا رجایی
دختر جان سوای از بحث بینی، بنظر من باید آب زیاد بخوری. چرا کم میخوری؟! 😁 من روزی ۴ تا لیوان آب ناش ...

سلام شايلين جان گويا شما از بيمه تكميلي استفاده كرديد ميخواستم ببينم بيمه تكميلي تون چي بود و چقدر از هزينه عمل رو پرداخت كرد و علت استفاده تون چي بود كه شامل بيمه شديد؟؟

آخه منم بيني ام انحراف داره ميخواستم ببينم شامل ميشه؟؟

قبلا از پاسخگوييتون سپاسگذارم❤️❤️

سلام دوستان . مشهد دکتر خوب برای عمل بینی گوشتی کیو پیشنهاد میکنین . اینقدر این چند روز تحقیق کردم و نمونه کاراشونو دیدم که گیج شدم توی نی نی سایتم یه سری کاربرا از یه سری دکترا خیلی تعریف کردن که وقتی خیلی ریز شدم تو نظرات فهمیدم جنبه تبلیغات داره اکثرشون خیلی سخت میشه اعتماد کرد . دوست دارم تجربه شخصی کسایی که واقعا عمل کردن پیش دکتر خوبو بدونم و تصمیم درست بگیرم برای انتخاب دکترم . 

اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ ...
دقيقا شايلي عزيز ، راستش ديروز متوجه مغز صحبت هاي دوستان تاپيك شدم كه حتما وقت بزاريد و بريد مطب گرد ...

پارمیدای عزیز سلام

منم به احمدی فکر میکنم و شهرستانم.اگه مطب رفتید نتیجه مطب گردی رو لطف میکنید به اشتراک بگذارید؟


مطب گردی ها  دکتر بنیادی و نادریان صفحه ۲۹۰۰ دکتر تقوی یحیوی رجایی غلامر ضا احمدی قارونی  سامی  ۲۹۰۲      دکتر برزنجی ابیانه ۲۹۰۳        
سلام خوبی . منم مشکل تورو دارم از اطرافیانم که میپرسم میگن نه اصلا  کج نیس و از این حرفا ....ا ...

خدا کنه بخاطر ورم باشه کج بودن 

سوراخاش برام عادی شد کمی

با اینکه داستان منو بد نوشتی اما تو هنوزم خدای خوب منی:)🍂
سلام .الان یه هفته اس جرات نکردم از خونه بیام بیرون .دوشنبه هفته پیش عمل کردم.انقدر ورم دارم تو آیین ...

عزیزم من شنیدم که به لیمو خیلی برای خابیدن ورم خوبه
فقط چیزی که هست گرمیه و ممکن  زیاد بخورید جوش بزنید
بازم پرسو جو کنید 

سلام عزیزان امروزمیخوام گچ بینیم بالاخره بردارم.لطفا برام دعا کنید تو ذقم نخوره .من ۳سال هستش درگیر عمل کردن بودم.خیلی استرس دارم.البته به دکترم هم اعتماد دارم حالم اصلا خوب نیست

مطب گردی دکترسجادیان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792