در صورت نیاز هر گونه سوال خود را با آیدی تلگگگرام:manip30 در میان بگذارید
پست دوم مربوط یه قوانین تاپیک
پست سوم مربوط به اطلاعات تاپیک هست
با تشکر از همراهیتون
manip30
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید
بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام
telegam ID:manip30
اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام
موفق باشید
سلام. روزتون بخیر. ببخشید در مورد دکتر یزدان فر اطلاعاتی دارین؟ کارشون خوبه؟ من یکی از دوستام عمل کرده بود بینهایت طبیعی بود, ولی من شهرستانم هیچ نمونه ی دیگه ای ازشون ندیدم. و اینکه چسب ی یک هفته س و تامپون نمیذارن برام مهمه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
سلام دوستان من توی زدن چسب یو شکلم مشکل دارم شما میشه بگین چجوری میزنید که خوب زده بشه ؟
من اول چسپو نصف میکنم و یعد یکم بالاتر از خط بخیه کلوما اونو میزنم و در امتداد تیغه بینی میکشمش .....یه بار که رفتی چسپ بزنی فیلم بگیر ....نگران نباش منم مشکل داشتملی الان دیگه دستم راه افتاده...
وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند میگویند :یا خداست یا شیطان
سلام بچه ها من امروز ۶ روزه ک عمل کردم. قراره شنبه برم اسپلینت بینی م را باز کنم ولی با اینکه دکتر تامپون داخل بینی م نذاشته اصلا نمی تونم نفس بکشم خیلی کلافه م. اسپلینت را که بردارم بعدش میشه از بینی نفس کشید؟
دوستم منم از میسلارواتربیودرما برای پاک کردن بینی استفاده کردم ولی اصلا نرفت. کلا میشه الکل نزد و از ...
اره عزیزم هیچ الزامی نیست که الکل باشه حتما چه بسا الکل مستقیما پوستو خشک میکنه همون میسلارواترا بهترن من که خودم جز اون چیز دیگه ای استفاده نمیکنم
حتی دستمال مرطوب هم برای پوست مضره.بنابراین با یک پاک کننده خوب استفاده کن و بعد با یک اسفنج یا پد شستشو نم دار کن و روش بکش تا کلا تمیز بشه مثل وقتی که پوستو به کل تمیز میکنی بعد خشک کن مجدد چسب بزن