2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161744 بازدید | 66734 پست

سلام. روزتون بخیر. ببخشید در مورد دکتر یزدان فر اطلاعاتی دارین؟  کارشون خوبه؟  من یکی از دوستام عمل کرده بود بینهایت طبیعی بود, ولی من شهرستانم هیچ نمونه ی دیگه ای ازشون ندیدم. و اینکه چسب ی یک هفته س و تامپون نمیذارن برام مهمه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوستان  من توی زدن چسب یو شکلم مشکل دارم شما میشه بگین چجوری میزنید که خوب زده بشه ؟

من اول چسپو نصف میکنم و یعد یکم بالاتر از خط بخیه کلوما اونو میزنم و در امتداد تیغه بینی میکشمش .....یه بار که رفتی چسپ بزنی فیلم بگیر ....نگران نباش منم مشکل داشتملی الان دیگه دستم راه افتاده...

وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند می‌گویند :یا خداست   یا شیطان   

سلام بچه ها من امروز ۶ روزه ک عمل کردم. قراره شنبه برم اسپلینت بینی م را باز کنم ولی با اینکه دکتر تامپون داخل بینی م نذاشته اصلا نمی تونم نفس بکشم خیلی کلافه م. اسپلینت را که بردارم بعدش میشه از بینی نفس کشید؟

مگر میشود تو باشی و من آرزوی دیگری کنم😍
سلام بچه ها من امروز ۶ روزه ک عمل کردم. قراره شنبه برم اسپلینت بینی م را باز کنم ولی با اینکه دکتر ت ...

منم دو روز عمل کردم تامپون ندارم به جاش لوله گذاشته تنفس راح تر باشه ولی اصلا نمی تونم با بینی نفس بکشم همش از راه دهان تنفس می کنم

من یکم بدنم داغ هست شما هم این مشکل رو دارین؟؟؟ 


آدم خانه اش یک جاست،دلش هزار جای دیگر............ 
منم دو روز عمل کردم تامپون ندارم به جاش لوله گذاشته تنفس راح تر باشه ولی اصلا نمی تونم با بینی نفس ب ...

اره منم روز اول دوم داغ بودم اگه تب شدید نباشه مشکلی نیس طبیعیه

مگر میشود تو باشی و من آرزوی دیگری کنم😍
از روز سوم ورم و کبودی ها هی کمتر میشن . و تا یک هفته کاملا از بین میرن . 

ممنون عزیزم

امیدوارم زودتر خوب بشم خیلی دارم اذیت میشم

آدم خانه اش یک جاست،دلش هزار جای دیگر............ 

تا سه هفته طبیعیه که نتونید از بینی نفس بکشید بافت های داخل بینی متپرمه و التهاب داره 



وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند می‌گویند :یا خداست   یا شیطان   

دوستان میدونید چرا بعد چند سال روی بینی یعنی در واقع زیر پوست بینی خالی میشه 

نمیدونم فهمیدید یا نه انگار یه حفره .زیر پوست بینی 

دوستانی که مطبگردی میکنن از دکترشون بپرسن 

من حس میکنم در اثر تزریق کورتون هست 

وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند می‌گویند :یا خداست   یا شیطان   
دوستم منم از میسلارواتربیودرما برای پاک کردن بینی استفاده کردم ولی اصلا نرفت. کلا میشه الکل نزد و از ...



اره عزیزم هیچ الزامی نیست که الکل باشه حتما چه بسا الکل مستقیما پوستو خشک میکنه همون میسلارواترا بهترن من که خودم جز اون چیز دیگه ای استفاده نمیکنم

حتی  دستمال مرطوب هم برای پوست مضره.بنابراین با یک پاک کننده خوب استفاده کن و بعد با یک اسفنج یا پد شستشو نم دار کن و روش بکش تا کلا تمیز بشه مثل وقتی که پوستو به کل تمیز میکنی‌ بعد خشک کن مجدد چسب بزن

این روتینه همیشگی منه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز