2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161506 بازدید | 66733 پست
اتفاقا سامی دکتر بسیار خوبیه و اگر بینیتون کم کار یا سایز کوچیک هست بسیار گزینه خوبیه. مهم اینه مدل ...

بینیم درازه استخوانی و کج جوری کجه که همه دکترا میگن باید غضروف دنده برداریم  البته چون عینک میزنم خیلی ضایع نیست عینک یکم عیبشو می پوشونه 

سر بینیم پهن نیست و خوبه یکم استخوانای بینیم پهنه 

رجایی بهم گفت شانس آوردی استخوانای بینیت خیلی از هم فاصله داره وگرنه اشکال تنفسی پیدا میکردی الان هیچ مشکل تنفسی ندارم 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
عزيزم منم 3PM ميزنم. براحتي بعد از حمام از روي بيني بلند ميشه... خيلي خيلي راحت. حساسيت هم ايجاد نمي ...

ببخشید منظورم 3m بود. اشتباها تایپ شد:

اصلا این مشکلاتی که میگی رو نداره... همونطور که پیش‌تر هم عرض کردم فکر کنم شاید چسب شما فاسد شده

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم 3pm فرق داره؟؟؟ به نظر منم این که میگی چسب فاسد شده شاید درست باشه. چون وقتی چسب رو باز میکنم ...

اینم برات باز کردم که ببینی اصلا روی لایه چسب زیری اثری از چسب قبلیه نمیمونه... 

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

سلام..من ۳۷روزه عمل کردم امروز خانم منشی ک چسبو عوض میکرد گفت ورم بینیت زیاده ی آمپول هست اگه میخوا ...

نزنید آمپول

بگید بهش من صبر ایوب دارم

مطبگرديها: ثابتي(ص2597)؛ مجلسي(ص2578)؛ حسناني(ص2597و ۲۶۴۰و ۲۷۱۷و 2720)؛ سامی(ص۲۶۲۵و ۲۶۵۹و 2677و ۲۶۷۵و 2699و ۲۶۸۲)؛ ابیانه(ص۲۶۲۴و ۲۶۲۲و 2696و 2759)؛ نوری(ص۲۶۸۷و ۲۶۴۶)؛ نادریان(ص۲۶۴۷و ۲۷۴۴)؛ برادران(ص۲۷۲۱و ۲۷۳۷و۳۰۲۶و۳۰۴۶و3048و3067 و۳۰۶۹)؛ رجایی(ص۲۷۴۶و ۲۷۴۷و ۲۷۶۲)؛ غلامرضااحمدي (ص2761) لیستخرابکارها ۲۸۹۵) نکاتمطبگردی(۲۷۸۴و 2903 و۳۰۳۹ و۳۰۷۳)- وسایلموردنیازعمل(۲۸۰۶)- شبعمل (2773و ۲۷۸۷)- شرححالبعدعمل: (۲۷۸۰و 2782و ۲۷۸۳و ۲۸۰۵و ۲۸۱۱و ۲۸۱۸و ۲۸۱۹و ۲۸۲۹و ۲۸۳۰و 2839و ۲۸۴۰و 2848و 2858و 2862و 2878و 2889و 2893و 2894و ۲۹۰۰ و2923 و 2924 و 2926 و ۳۰۴۳ و۳۰۵۶)- اولینپست(۲۵۴۸). مهمونی اشتراک تجربه(از ۳۰۱۱ تا...)

بینیم درازه استخوانی و کج جوری کجه که همه دکترا میگن باید غضروف دنده برداریم  البته چون عینک می ...


پس بینیت شبیه بینی قبلی منه. سامی تا یه حدی کجی رو کم کرد ولی هنوز کجه.  مشکل من با سامی این بود که درازی بینیمو نتونست درست کم کنه و بینی پهن شده توی صورتم. غلامرضا احمدی و برادران رو هم حتما نمونه ببین به نظرم

مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)

سلام بچه ها 

من امزوز رفتم برا معاینه  یکی اومده بود سه سال پیش عمل کرده بود یهو زیر بینش نزدیک نوکش خالی کرده بود یکی دیگه هم امده بود ورم های نامساوی داشت اومده بود کورتون بزنه 

من پیش خودم گفتم  من سه بار اومدم مشاوره شانس من همه بینی ها خوشگل   

دیگه کار از کار گذشته ولی امیدوارم بینیم خوب باهام راه بیاد و دردسر برام درست نکنه 


وقتی کسی هدفی را غیر از آنچه همه دارند دنبال کند می‌گویند :یا خداست   یا شیطان   
پس بینیت شبیه بینی قبلی منه. سامی تا یه حدی کجی رو کم کرد ولی هنوز کجه.  مشکل من با سامی این بو ...

از کارای جدید برادران اصلا خوشم نیومده بنظرم سوراخ ها و سر بینی رو خوب در نمیاره خیلی سر بالا و کوفته ن بنظرم ولی بازم در نظرم هست واسه مشاوره فکر نمیکنم انتخابم باشه

 مثلا من کارای رجایی رو بهتر پسندیدم ولی قیمتش خیلی زیاده 

احمدی هم میگن مثل نادریان هر بینی رو قبول نمیکنه باید البته برم  نزدیکمه 

دخترم به معجزه ایمان دارم 😔
از کارای جدید برادران اصلا خوشم نیومده بنظرم سوراخ ها و سر بینی رو خوب در نمیاره خیلی سر بالا و کوفت ...


من کار بد از احمدی ندیدم و کاراشو دوست داشتم (البته من کلا 7 تا نمونه ازش دیدم ولی همشون خوبن). برادران هم نمونه کارهاشو دیدم (فقط عکس دیدم) ولی به نطرم ظرافت کارش بهتر از سامی هست. سربالا بودن بعد از عمل عادیه بعد از یک سال نوک بینی میاد پایین واسه همینه میگن نمونه یک ساله ببینید که ورمها رفته باشه و فرم کلی رو بشه دید. 

به نظرم مهمه که بینی کسی رو که میبینید با قبلش مقایسه کنید. مثلا من نمونه هایی که از سامی دیدم که خیلی قشنگ بودن وقتی با قبلشون مقایسه کردم دیدم قبل عملشون هم خوب بودن.

مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)

امشب رفتم یه چسب دیگه خریدم باز از همون مارک 3m گرفتم البته چون فقط همین رک داشت و گفت خیلی خوبه. البته قبلی منم همین بود مارکش. اومدم مقایسه کردم قسمت داخل روی کارتون قبلی با فونت ریز نوشته TM این که جدیده نوشته €C مثل مال شایلین. حالا امشب زدم پنجشنبه بازش میکنم ببینم چطوریه. 

عزيزم من اين دكترها رو نمي شناسم/ بنظرم تحقيقاتت رو ببر روي دكتر معروفتر تا بهتر بتوني اطلاعات بگيري


ممنون عزیزم،بله درسته ولی خیلی ازدکترای خوب هستن که کارخراب وبیمارای ناراضی زیاد دارن ولی همچنان به خاطر اسمشون هزینه ی گزافی برای عمل میگیرن،به نظرم دکترای ناشناخته ی زیادی هستن که کارشون خیلی خوبه،هزینه ی معقولی میگیرن،و به خاطر جلب رضایت و اعتمادبیمار همه ی تلاششونو میکنن کاربهتری ارائه بدن،کاش میشد اینجا راجب این دسته ازدکتراهم اطلاعاتی به دست اورد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز