2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161984 بازدید | 66734 پست
سلام یکی از آشنایان ما پیش دکتر سید جواد محمدی که مطبشون در میدان کاج می باشد عمل بینی انجام داد ،شدیدا از ایشون ناراضی هستن زیرا دکتر هیچ یک از مراقبت های پیش از عمل را به ایشون گوشزد نکرده بود و پس از عمل پاسخگوی مشکلات ایجاد شده هم نبود(فردی که عمل شده از من خواست که این مطلب رو اینجا بنویسم تا به دیگران اطلاع رسانی شود،لطفا این پست را پاک نکنید و بنده پاسخگوی هرگونه مساله ای از نظر حقوقی می باشم)
راز موفقیت این است : هدفی را بی وقفه دنبال کنید .
این تاپیک مسخرهترین تاپیک هست که وجود داره من تجربه هام نوشتم تا بقیه اشتباه نکنن ولی تمام پستهام بدون اطلاعم پاک شده اگه خودم قبل عملم تجربه های کسی درمورد دکترم خونده بودم هیچوقت این اشتباه نمیکردم و پیشش عمل نمیکردم این تاپیک فقط برای تبلیغ بعضی دکتراست خوب وقتی از عملت ناراضیهستی و میدونی یه دکتر خرابکاره باید به بقیه اطلاع داد تا اشتباه نکنن من که دکترم واگذار کردم به خدا راستش جرات ندارم اسمش بگم از بس این دکتر بیکاره و کار خودش و کلاغاش تبلیغه و همه سایته هم هستن میترسم بگم واقعا ازام شکایت کنه البته ترسی ندارم چون هر دکتری که رفتم بهم گفته حق شکایت از دکترت داری ولی راستش حوصله اینکارارو ندارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من که کلا دیگه هیچ سایتی نمیرم بزرگترین اشتباهم این بود که از طریق سایت و اینستاگرام دکترم انتخاب کردم به همه هم پیشنهاد میکنم برای انتخاب دکتر حضوری برید مطب و با مریضا حرف بزنید و خودتون بینیهاشون ببینید
سلام دوستان . من یه ماه پیش بالاخره رفتم پیش دکتر سامی . ایشون گفتند که قبل از عمل بینی باید چونه ام جراحی بشه . و دکتر بیات که متخصص فک و صورت هستند رو معرفی کردن . (به دلیل کوچک و یه کم عقب بودن چانه . و گفتن پروتز برای من مناسب نیست و چونه باید جراحی بشه) . حالا من خیلی میترسم اصلا فکر نمیکردم جراحی چونه هم لازم باشه . کسی هست با دکتر بیات جراحی چونه کرده باشه ؟
سلام دوست جوناااا 1..2نفر واسه بینی گوشتی دکتر همایون الهی رو بمن معرفی کردن خیلی تعریف دادن...این دکتر رو میشناسید******* واسه بینی گوشتی خوبه؟* من چندوقتی تصمیم گرفتم عمل کنم ولی هر دکتری رو انتخاب کردم درموردش ناراصییاتی شنیدم. خواهش میکنم کمکم کنید پاسخ سوالم رو بدید.
سلام خانمها خیلی خوشحالم میخواستم به شما هم بگم دندونامو لمینیت کردم خیلی خوب شده هر کس میبینه میگه عالیه دوتا از دوستامم بعد من رفتن کامپوزیت کردن و مادرمم هم داره کار ایمپلنت میکنه پیششون اگه کار زیبایی یا ایمپلنت داشتید حتما برید اینجا هم خوش اخلاقن و هم کارشون خوبه و هم موادشون خوبه اسمه مرکزشونو بزنید توی اینتر نت مشخصاتشونو میده بنام مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی ایرانا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز