2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161744 بازدید | 66734 پست
اگر ناراضی باشه مطمئن باشه چه اجازه چه بااجازه میره مطب نمیزاره بقیه اشتباه کنن !!!بعد من مطب گردی های زیادی خوندم ازایشون که فوق العاده بودن !!!دکترکم حاشیه ام هست طبیعی کاره !!کلا خیلی دوستش دارم
اگرمیخواهید اندازه تمدن و پیشرفت ملتی را بدانید...به زنان آن ملت بنگرید.....!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دیروز مطب دکتر ساریخانی بودم با کلی بدبختی منشیش راضی کردم همین که رفتم دکتر ساریخانی بهم گفت هیچ کاری نمیتونم برات بکنم بینیت شاید ۳۰ درصد بهتر بشه که اونم ریسکه چون نه غضروف داری نه استخون بینیت خیلی کوچیک شده دیگه نمیزارم ملت بدبخت کنی دکتر بی سواد به خدا مدرکم نداری
سعیده جون پیشاپیش مبارک باشه.دکتر کارش فوق العادست.مطمئنن خوب میشه.ولی از الان بهت بگم منتظر هیچ تغییری تو چهرت نباش چون اصلا معلوم نمیشه که عمل کردی.فقط میبینی که بینیت صاف شده.
عجب! من که نمیشناسم و نمیتونم چیزی بگم که قضاوت نشه.ولی واقعا دکترای خوب نیاز به تبلیغ ندارن.چی بگم والا! هر کسی از کار و وجدان خودش بهتر خبر داره.هر کسی نتیجه ی کار خودشو میبینه یه روزی. مطمئن باش.چه خوب چه بد!
فربد بلا شما با سامی عمل کردید؟ من از روی کامنتهای خیلی وقت پیش اینطور برداشت کردم. شما راضی هستید؟ من برای شما درخواست دوستی فرستادم
مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز