2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5161744 بازدید | 66734 پست
من واسه پس فردا با دکتر سجادیان وقت مشاره و ویزیت گرفتم می خوام اگه دکتر وقت داشتن یکی دو هفته بعد هم عملم رو اوکی کنم ..توکل به خدا برام دعا کنین دخترا
سه چیز را فراموش نکن: 1-به همه نمی توانی کمک کنی! 2- همه چیز را نمی توانی عوض کنی! 3-و همه تو را دوست نخواهند داشت!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بچه ها نونوش عزیز من انحرافی در ظاهر نداشتم ولی بعداز عمل دکترم گفت انحراف کمی داشتی که به مدت یک هفته تو بینیم تیغه کمکی کار گذاشت مطب دکتر فتح سامی نرفتم چون هزینه ش بالا بود.وگرنه تعریفشو زیاد شنیدم و اینکه ایشون مجسمه ساز و خوب میتونه تجسم نوع و مدل بینی رو روی صورت ترسیم کنه
یه مطلبی رو هم بگم که : *هیچ دکتری مطلقاً کار عالی نداره .تقریبا همه تو یه سطح هستن.پس حساسیت بیش از حدنداشته باشین که سطح انتظارتون بالا میره و بعد از عمل خودتون اذیت میشین. *فقط به دکترایی که اینجا تبلیغ میشه اکتفا نکنید.این پیج یه جورایی جناح گیری و جهت گیری شده روی یه سری دکترای خاص. شایدم به خاطر تعصب باشه
نونوش جان دکتر ابیانه 5-6ناراضی نداره کاراش طبیعی خیلی قشنگه از این همه دکتر واقعا به دلم نشسته
به خدا گفتم :بیا جهان را قسمت کنیم آسمان مال من،ابر هاش مال تو دریامال من،موج هاش مال تو ماه مال من،خورشیدمال تو، خداخندید گفت: بندگی کن.. همه دنیا مال تو..من هم مال تو
سعیده شما مطبمشم رفتی؟
به خدا گفتم :بیا جهان را قسمت کنیم آسمان مال من،ابر هاش مال تو دریامال من،موج هاش مال تو ماه مال من،خورشیدمال تو، خداخندید گفت: بندگی کن.. همه دنیا مال تو..من هم مال تو
منم ابیانه رو خیلی دوست دارم البته طبیعی کاره
به خدا گفتم :بیا جهان را قسمت کنیم آسمان مال من،ابر هاش مال تو دریامال من،موج هاش مال تو ماه مال من،خورشیدمال تو، خداخندید گفت: بندگی کن.. همه دنیا مال تو..من هم مال تو
سارا خانوم خوب چرا جواب دکتر رو نمیدین؟ من که خیلی از این قضیه بهت زده ام آخه یا شما دارین دروغ میگین یا دکتر پس بهتره برای روشن شدن قضیه و شفاف سازی شما هم توضیحات و نشانه های دقیق بدین، اگه حرفتون درست باشه که جلوی افتضاحات بیشتر گرفته میشه اگر هم دروغ گفته باشین که شما حق ندارین با حیثیت کاری یه پزشک بازی کنین
سلام آره!بچه ها دعاکنید تواین ماه یاماه دیگه عمل کنم !!!بعدمیام عکس میزارم!البته دماغم مشکل حاد نداره یکذره غوز داره نوکش وقتی میخندم یکم میادپائین
اگرمیخواهید اندازه تمدن و پیشرفت ملتی را بدانید...به زنان آن ملت بنگرید.....!
زهره جون ممنون از راهنماییت من بیشتر بین کلانتر هرمزی و سامی موندم حالا بیام ایران باز برم کاراشونو ببینم از نزدیک
مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
sheydaof عزیز من تعریف ابیانه رو خیلی شنیدم ولی نمونه ازش اصلا ندیدم و شنیدم برای بینی کمکار عالیه اما بینی من پرکاره. شما خودتون با ابیانه میخوایید عمل کنید؟
مطب گردي دكتر برادران (ص ٢٩٠٧) دكتر احمدي (ص ٢٩٠٨)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز