2777
2789
عنوان

جراحی بینی 3

| مشاهده متن کامل بحث + 5162497 بازدید | 66734 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلنا جان سلام میتونی به لیستت دکتر حمید محمود هاشمی رو هم اضافه کنی تا در موردش تحقیق کنی واقعا کار بی نقصی تحویلت میده با کمترین عوارض و مشکلات بعد از عمل عمل بینی معمولا هیچ دردی به همراه نداره و فقط بعدش دردسر داره... اما من واقعا کمترین میزان دردسر بعد از عمل رو داشتم... بینیم استخوانی بود و 27 مرداد با ایشون عمل کردم.. چهره قبل از عمل و بعد از عمل من خیلی خیلی تغییرات مثبت داشته با اینکه بینی من کاملا طبیعی جراحی شده...
نرگس جوون بله منظور شما بودین آخه خیلی فعال بودین و الان کم پیدایین اگه میشه از دکتر سجادیان و یا تجربه های دیگه ت بیشتر بگو بابا واسه ماها که تولیست عملیم ، استفاده از تجربیات شما خیلی سودمنده نرگس جون من و همکارم یکشنبه (فردا) وقت گرفتیم پیش دکتر سجادیا ن گزینه اولمه ولی دوشنبه میریم مطب فرهنگ و راستکاری تا یه بار دیگه هم نمونه ها رو ببینیم و یه روز دیگه هم میریم مطب کامیابی و سامی، ببینیم چی میشه دیگه اگه بشه واسه آخر اسفند میخام بعملم
اول در مورد دکتر بگم که کارش واقعا خوبه شاید روز مشاوره امیدواری نده اما همه تلاشش رو میکنه که به اون چیزی که میخوای نزدیک باشه البته اگه بشه چون به شدت به سلامتی بینی اهمیت میده . دقتش خوبه. اخلاقش عالیه ساپورت بعد از عملش خیلی خوبه. سبک کارش طبیعیه اگه دماغ کوچولو موچولو میخوای مناسبت نیست در مورد عمل هم که خیلی راحته خود عمل برای من که یکی از بهترین تجربه هام بود ولی بعد از عمل باید صبور باشی از الان اینو در نظر داشته باش که روزهایی که بینیت خیلی ورم داره و روزهای اول اصلا قضاوت نکن برای من روزهای اول فاجعه بود افسردگی گرفته بودم کارم شده بود گریه ولی الان خیلی راضی ترم. الانم ورم داره اما فرمش داره معلوم میشه که بی نهایت دوستش دارم فرم کاملا طبیعی داره بینیم فقط فردا رفتی حرفی از من نزنیا بازم سوالی داشتی در خدمتم
درود بر همه همه خوبن؟ همه چی رو به راهه؟ اگر سوالی بود من در خدمتم
صفحه ی اول تاپیکو حتما حتما بخونید بابت تمام پیامهایی که داده بودین و نشد پاسخ بدم معذرت میخوام telegam ID:manip30 اگر کسی سوالی داشت به آیدیم پیام بده اینجا یه کم دیر به دیر میام موفق باشید
سلام اقا مانی اقا مانی 2تازحمت دارم براتون،ببخشیدااا خخخ یکی اینکه دکتر برزنجی چطوره؟ و اینکه بغیر سجادیان اینستای بقیه دکترا رو اگر دارید بذارید ک نمونه هاشونو ببینیم اخه من تاره نمونه های اینستای سجادیان رو دیدم پره هارو گرد میکنه خط میندازه و از جلو سوراخا ی حالت خاصی میشه تواکثر نمونه هاش مخصوصا تو گوشتیا، مثلا نمونه دوماهه، شایدم ورمه ها، مگر اینکه بینی استخونی با پره کوچیکباشه ک قشنگ بشه البته بنظرمن... واسه همین از نرگس خانوم میخوام ک عکس مماغشو قبل و بعد بذاره برام خیلییی ممنون.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792