خستهم از خانوادم کاش یکی بود باهاش درد و دل میکردم کاش یکی بود باهام ازدواج کنه حتی به دوست پسر داشتنم راضیم راستش من اصلا به خودم نمیرسم که کسی از من خوشش بیاد مطمئنم درصدی افسردگی دارم کاش حداقل بمیرم راحتشم چقدر تنهام چقدر
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
هیچ کسی نیست که باهاشون درد دل کنید.مگر اینکه التماس کنید یا ببخشید ها منت بکشین که به حرفهاتون گوش کنند.هیچ کسی پیدا نمیشه که محض رضای خدا کمکتون کنه.