2777
2789
عنوان

کچلی و افسردگی

354 بازدید | 16 پست

سلام بچها من ۱۸ سالمه و موهام ب شدددت میریزه دکتر هورمونی و پوست و مو هم رفتم ولی حل نشد خیلی موهام کمه خجالت میکشم تازگیا نامزدم کردم خیلی خجالت میکشم جلوش بدون روسری باشم خیلی موهام کمه هرچقدر بگم کم گفتم چون ریزش داره کوتاهشم کردم دیگه بدتر زشتم میشه جلو بقیه🥺 اخه چرا من باید حسرت موهای بلند و پر بمونه تو دلم مگه چند سالمه

شما راهی برا رویش مجدد دارین؟😥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زینک پلاس

زینک پلاسو چیکار کنه؟؟

قرصشو مصرف کنه یا پمادشو ؟

نه مستی نشان کفر است، نه جانماز نشان دینداری. نه پاکان را باکی از مستی، نه مستان را امکان دورویی. نه مویی نمایان نشان از هرزگی، نه چهار قد نشانه پاکی. هرکس هرآنست که ببوید نه آنکه ظاهرش گوید. نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت. قضاوت کار ما نیست

قطع ریزش یا رویش مجدد؟

منم ده تا دکتر رفتم کلی زینک خوردم کلی قرص ویتامین امپول خوب نشد جلو سرمم هست همه میبینن منم کوتاهش کردم.دکتر اخری سونو نوشت معلوم شد تنبلی تخمدونم دارم هنوز دارو نگرفتم. ۲۵ سالمه

جدیدا فقط تو ترافیک پشت همیم . تنهای تنهاییم. به دیوارم نمیشه اعتمادکرد بهش تکیه کرد😔😔😶😶
شما خودتون استفاده کردین؟ رویش مجدد داشتین واقعا؟ و داخل پک چیا هست؟

آره هم خودم هم همسرم ،منظم استفاده کن ببین چقدر خوبه واقعا عالیه امروز فردا نکن زودتر بخر بزن ببین چی میشه موهات 

تو پکش شامپو و ماسک مو و تونیک ضد ریزش و رویش هستش


خجالتم میشه وقتی با کش مو میبندمش اندازه‌ی یه انگشت مو داخل کش هست

نکش بابا مگه چیه 

یا رب مکن از لطف پریشان ما را 🌼 هر چند که هست جرم و عصیان ما را🌼ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم 🌼 محتاج بغیر خود مگردان ما را
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز