maniafarhang مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 5456 عنوان کسی دعا گرفته 433 بازدید | 74 پست یا اطرافش کسی بوده که دعا گرفته باشه؟ من همونیم که تو زندگیش هرچی خواست نشدهرچیم که خودش ساخت خدا گرفت واسه همین عقده ایی و حسود شده 1401/01/03 | 18:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
roei عضویت: 1399/05/05 تعداد پست: 2237 آره گرفتن جوابم گرفتنمن خاک برسر نزدیک ۱۱ ملیون خرج کردم هیچی نشد😐 رویاشونم😁
یک_دوست_خوب عضویت: 1400/12/28 تعداد پست: 1630 آره گرفتن جوابم گرفتن من خاک برسر نزدیک ۱۱ ملیون خرج کردم هیچی نشد😐 الکی؟! ۱۱ میلیون؟! توکل به خدا♥️
maniafarhang مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 5456 آره گرفتن جوابم گرفتن من خاک برسر نزدیک ۱۱ ملیون خرج کردم هیچی نشد😐 پیش چند نفر گرفتی نشدمیرفتی پیش همونا که ننیجه گرفتن من همونیم که تو زندگیش هرچی خواست نشدهرچیم که خودش ساخت خدا گرفت واسه همین عقده ایی و حسود شده
maniafarhang مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 5456 چطور مگه؟ میخام دعا بگیرم من همونیم که تو زندگیش هرچی خواست نشدهرچیم که خودش ساخت خدا گرفت واسه همین عقده ایی و حسود شده
maniafarhang مدیر استارتر عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 5456 اگه خوبشو پیدا کردی به منم بگو یکیو میشناسم میخام پیش همون بگیرم بهشم رنگ زدم ولی میخام ببینم کلن کیا تجربه دعا دارن من همونیم که تو زندگیش هرچی خواست نشدهرچیم که خودش ساخت خدا گرفت واسه همین عقده ایی و حسود شده
ma12345 عضویت: 1398/10/16 تعداد پست: 12375 یکیو میشناسم میخام پیش همون بگیرم بهشم رنگ زدم ولی میخام ببینم کلن کیا تجربه دعا دارن من خودم یکی دو جا گرفتم خوب نبود اینی که شما میگی حضوری میری
roei عضویت: 1399/05/05 تعداد پست: 2237 الکی؟! ۱۱ میلیون؟! بخدا فقط پیش ی نفر ۱۰ ملیونو ۶۰۰ دادمبماند ک نزدیک ۱ تومنم ی جا دیگ انجام دادم رویاشونم😁
roei عضویت: 1399/05/05 تعداد پست: 2237 پیش چند نفر گرفتی نشد میرفتی پیش همونا که ننیجه گرفتن چی بگم والا شانس عن منه رویاشونم😁
یک_دوست_خوب عضویت: 1400/12/28 تعداد پست: 1630 بخدا فقط پیش ی نفر ۱۰ ملیونو ۶۰۰ دادم بماند ک نزدیک ۱ تومنم ی جا دیگ انجام دادم یا خدا مغزم سوت کشید توکل به خدا♥️
مادروپسران عضویت: 1400/01/18 تعداد پست: 8985 یکیو میشناسم میخام پیش همون بگیرم بهشم رنگ زدم ولی میخام ببینم کلن کیا تجربه دعا دارن ببین بنطرم سراع این چیزا نری بهتره مگر اینکه واقعا محبور باشی.دعا یه جوریه اولا باید پیش ادم درست بری اکثرااااا کلاهبردارن.ثانیا به هرکسی نمیسازه
roei عضویت: 1399/05/05 تعداد پست: 2237 یا خدا مغزم سوت کشید خدا ازش نگذره بازم ۴ میل میخواست میگفت دین ب گردنته باید گوسفند بکشیم رویاشونم😁