2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا دولتی هزینه اش خیلی کم هست عزیزم نگران نباش تا یک ماه ازبیمه خودت استفاده میکنن برو مالی بپرس ان ...

هم تختی هام میگن یه ملیون شبی اینجوری باشه نمیدونم دم عیدی چیکار کنیم😢😢😢

فعلا 3شبه تا جون بگیره زمان لازمه طفلکی دخترم خیلی ضعیفه 

نترس بچه منم شش ماهه بدنیا امد سه ماه بیمارستان بود فقط یه توصیه حتماحتما یه ماه شد بگید یه چشم پزشک چشماشو معاینه کنه چون نارس هستن این بچه ها و شبکیه چشمشون کامل نیست و اگه خدایی نکرده عمل نشن نابینا میشن

نترس بچه منم شش ماهه بدنیا امد سه ماه بیمارستان بود فقط یه توصیه حتماحتما یه ماه شد بگید یه چشم پزشک ...

حتما ممنونم الان چطوره خدا ببخشه مشکلی پیش نیومد بچتون خوبه 

خصوصی شبی ۲ تومن میگیرن پسر من ۲ شب بستری بود با پول ویزاتش و سرم و همه چی ۶ تومن گرفتن 

گاهی فکر میکنم درست از همون لحظه ای که دستای کوچولوتو توی مانیتور دیدم با انگشتای ظریفت فهمیدم دنیا میتونه برام اندازه ی دستات باشه و معنای زندگی یعنی بودنت عشق کوچولوی من با دستای خوشگلت برا همه کسایی که آرزو دارن مامان بشن دعا کن ‌خدا یدونه مثل تو بزاره تو دلشون ‌‌‌تا معجزه ی خدا رو حس کنن❤❤تیکر تولد گل پسرمه به وقت یک سالگی🥳

عزیزم، انشالله زودتر صحیح و سالم بیاد بغلت. برا هزینه هاشم خدا بزرگه. از بیمارستان دولتی و بیمه استفاده کن. نهایت طلاهاتو بفروش. چاره ای نیست الان سلامتی کوچولو از نون شب هم واجبتره براتون. بعدا همه چی درست میشه.

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز