2777
2789
عنوان

عکس لبم

222 بازدید | 18 پست

لبم بوتاکس میخواد

ولی اردکی اصلا دوس ندارم

دوسم ندارم حجیم بشه🤪

به نظرتون میشه گوشه بالایو فقط بزنم؟🤔🤔🤔

🤔🤔🤔

اگ نیم سیسی بزنم به گوشه ها جذب نمیشه بخاطر کم بودن ژل؟؟؟🤑🤑🤑

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از این پوستا بگیر🤣🤣کلیپشم ببین 


https://www.aparat.com/v/MFl0T/%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C_%D9%87%D9%85_%D8%A7%D9%85%D8%AFhttps://www.aparat.com/v/MFl0T/%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C_%D9%87%D9%85_%D8%A7%D9%85%D8%AF

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌
یاخداااا ایناچین دیگ

کلیپ رو دیدی

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌
میخوای ببینی لبت رو زل بزنی چطور میشه انگشت اشاره ت رو یکیش رو بالای لبت بزار یکی پایین و آروم فشار ...

من شبیه اردک مایوس میشم😶😶😶😶

ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی❤💍/بعد از کارشناسی میخوام به دلایل شخصی مجدد کنکور بدم.لطفا به تاپیکام گیر ندین😘/من فقط تو شبکه های اجتماعی اجتماعیم✋
نه لینکت خرابه

https://aspb1.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/7539c8e21adf2d1defa9ec0c072777441903995.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImJiNTMxNzkzMTdlYjFkMjkyMGUwMWNlYzJmNDhiODQwIiwiZXhwIjoxNjQ3OTIxODI5LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.7vFFbtEALeA0lQvPFCeZCJM3b953UjB9Zf1gf1wVpEw

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌
خیلی قشنگ میشه ولی اگ کم بزنم جذب نمیشه،؟

نمیدونم ولی خب من هیچ وقت نمیتونم ریسکش رو بپذیرم ترجیح میدم با رژ اصلاح کنم فرمش رو

مـن حواســم بهـ همــهـ جــَمع ولــی پرتــ تـــ❣وام
نمیدونم ولی خب من هیچ وقت نمیتونم ریسکش رو بپذیرم ترجیح میدم با رژ اصلاح کنم فرمش رو

دیدی مال منو ؟

لب پاینم خوبه .بالایی گوشه هاش وفتادگی داره

اگ بره بالا گوشه هاش عالی میشه 

با رژ دوس ندارم

زشته به نظرم

عووووووق🤢🤢🤢🤢🤢🤢

بله 😌 عین شکم دنیا جهانبخت که الکی بود 

عشق های واقعی پیدا نمیشن، ساخته میشن💜...همسرم مکمل ارامش زندگیمه❤️⁩ای آن که دوست دارمَتَ اما ندارمَتَ...جایت همیشه در قلب من درد میکند🌟من دوست دارم بگم ویتامین۳۰ تو بگو ویتامین ( ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز