2777
2789
عنوان

شما

56 بازدید | 6 پست

اطرافتون مردمتولداردیبهشت دارین؟ازنظرشخصیتی چجورین؟من شنیدم خیلی لجوج هستن درسته

❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍
حس میکنم خیلی خودشیفته، لجباز، دمدمی مزاج هستن

پس درست متوجه شدم🤦🏻‍♀️🤕

❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله هست.لج داره ولی زیاد نه.ولی درکل بهترین ادمی هست که تو عمرم دیدم 





اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

بله هست.لج داره ولی زیاد نه.ولی درکل بهترین ادمی هست که تو عمرم دیدم 

خداروشکرانگیزه گرفتم

❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜🤍
خداروشکرانگیزه گرفتم

خوشحالم که باعث انگیزه گرفتنت شدم❤️


اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز