2777
2789
عنوان

حالم....

81 بازدید | 15 پست

من خیلی تنهام حتی دوستی ندارم وقتی که حالم بده باهاش حرف بزنم. 

اینقدر استرس کنکور رو دارم که فشار عصبی رومه 

حالم بده خیلی 

دختر عمه من هم از اونور امسال کنکور داره خیلی فشار رومه 

همش بغض دارم هیچکی نمی‌فهمه منو هیچکی 

همش میگن خو بخون کاری نداره که تقصیر خودت بوده نخوندی 

چرااا نمیفهمن ها😭چرا اینقدر بدبختم تو ایران بدنیا اومدم 

قلبم درد میکنه همش 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان همه ی کنکوریا استرس دارن.نمونه ش خودم

تو تنها نیستی

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

دلیل استرست چیه

قبول شدی ک میری دانشگاه مدرک میگیری بعدم میشینی تو خونه

قبول نشی هم یا میشینی تو خونه واسه سال بعد تلاش میکنی یا میری سرکار 

الان بنظرت مدرک تو ایران خیلی مهم هست؟

من‌ زیاد نخوندم و دوست دارم جای خوب و رشته خ. ب قبول بشم. شماها خوندین باز دلگرمی دارین

خب بخون.

فکر کردی من کتابامو قورت دادم؟

نه بابا.خیلی چیزارو فراموش کردم.در واقع مرور نداشتم.عید میخوام بخونم🙂

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

دلیل استرست چیه قبول شدی ک میری دانشگاه مدرک میگیری بعدم میشینی تو خونه قبول نشی هم یا میشینی تو خ ...

نه میدونم اوضاع خوبم نیس زیاد. ولی فک کن تو دوران مثلا دانشجو داروسازی درس میخونی و اون 9 سال میگذره حالا سال اول نتونستی کار کنی اما سال های بعد پیدا میشه. 

تازه چقدر این که آدم یه کاره هست تاثیر داره 

خب بخون. فکر کردی من کتابامو قورت دادم؟ نه بابا.خیلی چیزارو فراموش کردم.در واقع مرور نداشتم.عید می ...

لعنتی تو گوشم رفته با مشاور خوب پیش میرن. 

آخه اکثر آدمای اطرافم مشاور دارن. منم مشاور داشتم بدرد نخور بود. بقیه مشاوره ها هم پول خون باباشون میگیرن 

هر چی بخواد بشه اتفاق میافته  هر چی مقرر شده میشه  خواهر دوستم بدون برنامه ریزی شل کن سف ...

🥺❤️خدااا. کم‌کم کن. 

آخه همیشه بهش میگم نمیدونم کی گوش میده و کم‌کم میکنه

لعنتی تو گوشم رفته با مشاور خوب پیش میرن.  آخه اکثر آدمای اطرافم مشاور دارن. منم مشاور داشتم ب ...

بیخیال.خیلیا بدون مشاور رتبه برتر شدن

آدم اگه بخواد بدون مشاورم میتونه به هدفش برسه

روح آدمی ممکن است با یکی از این سه ویران شود: با آنچه دیگران در حق تو میکنند، با آنچه دیگران وادارت میکنند در حق خودت بکنی و با آنچه خودت داوطلبانه با خودت میکنی.(کتاب هیاهوی زمان)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز