aafr مدیر استارتر عضویت: 1399/11/03 تعداد پست: 78 عنوان عمل بینی 70 بازدید | 8 پست من ۱۴روز عمل کردم از نیم رخ حس میکنم نوکش خیلی تیزه کسی بوده اینجوری باشه ب دکترم گفتم گف هنو طول میکشه ورم داره و زاویه سازی شهه 1400/12/21 | 15:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جنازه،کاربری،ها،2 عضویت: 1400/10/24 تعداد پست: 5086 بعد ۶ ماه خود واقعی شو نشون میده فعال سایتم هرجا برید هستم 😁 وقتی طرفم با تو نیست زر اضافه نزن درخواست دوستی ممنوع
74mahbubeh عضویت: 1396/07/18 تعداد پست: 36057 درست گفته دکترت پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند…. پرواز را یک بیماری میدانند…🕊
آرایشگرم عضویت: 1400/12/06 تعداد پست: 1210 من عمل کردن ۵ماه اره منم مث تو بودم اما الان اوکی شده حساس نشو تا ۶ماه حداقل بگزره ادم ک دستمال کاغذیو نمیشوره ی چیزایی تموم شدس بنداز بره...
شاه_دخت عضویت: 1400/07/27 تعداد پست: 13399 من عمل نکردم اما دور و برم معمولا تا ۶ ماه بعضی ۱ سال هنوز فرم اصلیش معلوم نبود صبر کن حساسیت هم نداشته باش عشق می تونه شبیه معجزه باشه 🦢❤️🩷
aafr مدیر استارتر عضویت: 1399/11/03 تعداد پست: 78 من عمل کردن ۵ماه اره منم مث تو بودم اما الان اوکی شده حساس نشو تا ۶ماه حداقل بگزره وای خیلی تومخمه چ کنم🥺🥺
aafr مدیر استارتر عضویت: 1399/11/03 تعداد پست: 78 من عمل نکردم اما دور و برم معمولا تا ۶ ماه بعضی ۱ سال هنوز فرم اصلیش معلوم نبود صبر کن حساسیت هم ندا ... انشاالله درست شه اخه بینی م فقط ی کوچلو قوز داش الان ک تیز شده خیلی ناراحتم کرده
شاه_دخت عضویت: 1400/07/27 تعداد پست: 13399 انشاالله درست شه اخه بینی م فقط ی کوچلو قوز داش الان ک تیز شده خیلی ناراحتم کرده درست میشه الکی حساسیت نداشته باش روش عشق می تونه شبیه معجزه باشه 🦢❤️🩷