2777
2789
عنوان

سقط کردم؟

125 بازدید | 3 پست

من اولین روزی که ازمایش دادم بعد از ۵روز تاخیر بتام ۳۲ بود ۴۸ ساعت بعد ۷۱.رفتم سونو ساک رو‌ندیدن لکه بینی پیدا کردم از شبش.تا دیروز که پیاده رویم یه ذره زیادی شد و پله زیاد داشت جاهایی که رفتم ولی خیلی اروم میرفتم اومدم خونه دیدم اندازه یه کف دست خونریزی بود رو پدم.سقط شده بنظرتون یا خارج از رحمیم؟دکتر بهم گفت فردا برو سونو.بنظرتون ازمایشم برم ببینم بتا اومده پایین سقط شده یا نه؟

میشه خانما جواب بدین ؟پریودیم نامنظم هست الان توی دوره ی ۴۲ سیکل هستم قبلا با وجود نامنظم بودن پریودم از۳۸روز سیکلم بالاتر نرفته یک روز پیش بی بی چک دادم منفی بود بعد از چند ساعت ی هاله ک فقط من میدیمش مشخص بود ک میگن بعد از ده دقه اگ خط بیوفته قبول نیس درد پریودی گه گاه دارم میخام بدونم دلیلش چیه اگ باردار نباشم تا الان پریود نشدم؟و ممکنه باردار باشم یعنی؟براتون پیش نیومده؟

 😌گویند ک هر تیره شبی را سحری هست خدایا روزی صد هزار بار شکرت بابت تو دلی که بعد از انتظار بهم دادی  خدا جونم مراقب حسامم باش و سالم تو بغلم بزارش   دوستت دارم قلب مامان روح بابا منو بابایی با عشق منتظر لمس دستاتیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه خانما جواب بدین ؟پریودیم نامنظم هست الان توی دوره ی ۴۲ سیکل هستم قبلا با وجود نامنظم بودن پریود ...

بازم بی بی چک بزن عزیزم یا ازمایش تیتر بتا بده معلوم میشه بارداری یا نه.اگرم که نبودی دکتر زنان برو حتما معاینه بشی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش